Sleva za "bonz"

06. prosince 2007, 16:56 - Petra Pelantová
06. prosince 2007, 16:56

DIRECT

Marketingová kampaň pojišťovny Direct se vyplatila: firma od září láká klienty na slevu za údaje o konkurenci. Jinými slovy, pokud přijde zájemce o pojištění a řekne, kolik platí u konkurenční pojišťovny, Direct mu poskytne dvacetiprocentní slevu. „Od začátku kampaně stoupl průměrný prodej pojistek o 80 procent. V posledních dvou týdnech, tedy ve 45. a 46. týdnu, kdy měli motoristé se smlouvami od prvního ledna možnost vypovědět stávající povinné ručení, jsme dokonce zaznamenali více než 2,5násobný nárůst počtu uzavřených pojistek,“ sdělil týdeníku EURO mluvčí pojišťovny Tomáš Zavoral.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Nereferenční Radeony Vega konečně tady? PowerColor chystá vydání před koncem listopadu
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Desky platformy Intel Z390 už existují. V Sandře se objevil model od SuperMicro
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít