Silná značka pomáhá prodejnosti výrobku

29. května 2006, 00:00 - (jbn)
29. května 2006, 00:00

Známá značka pomáhá zákazníkům v orientaci při výběru zboží i služeb. Vyplývá to ze zkušeností samotných podnikatelů, kteří se minulý týden sešli na konferenci o marketingu značkových výrobků. „Jsme nejsilnější prodejce na domácím trhu, a přitom o nás v podstatě nikdo neví,“ řekl Profitu majitel sítě prodejen hraček Pompo Vladimír Šůla.

Firma se proto rozhodla letos svou značku zviditelnit i změnou designu a rozšířením do všech tuzemských regionů formou franchisingu. Podobným způsobem se už roky ve světě rozšiřuje nejznámější franchisingová společnost McDonald’s nebo Coca-Cola. Českým firmám s podobným způsobem expanze nově pomáhá Český institut pro franchising (www.ifranchising.cz), ať už poradenstvím, či pořádáním konferencí na podobná témata.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy budou Vánoce a vánoční prázdniny?
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít