Menu Zavřít

S geografickým logem

13. 11. 2003
Autor: Euro.cz

Hannah Czech se podařilo získat licenci na produkci oblečení National Geographic

PLZEŇ (rek) - Hannah Czech se jako jedinému výrobci v České republice podařilo získat licenci na produkci lifestyleového oblečení National Geographic. Jeden z nejuznávanějších časopisů světa má kromě vydavatelských i širokou síť vedlejších aktivit. Kromě prodeje tradičních cestovatelských propriet, jako jsou mapy, kompasy nebo kamery, je to i oblečení pro cestování a volný čas.
Informace týdeníku EURO hovoří o tom, že by licence na výrobu a prodej zboží s logem National Geographic měla být lokálně omezená. Přesto možnost využívat na domácím trhu celosvětově zavedenou značku může prestiž plzeňské firmy jen zvýšit. Ta již exportuje své výrobky do více než dvaceti zemí a loni dosáhla obratu půl miliardy korun.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).