Rozšiřte si svou knihovnu: Retail marketing a Prodejem k vítězství

09. ledna 2010, 01:01 - Libuše Frantová
09. ledna 2010, 01:01

Informace o retailingu, účetnictví, rétorice a prodeji neleznete v následujících knihách.

Autor: Martin Siebert

Vladimír Bárta, Ladislav Pátík, Milan Postler: Retail marketing

Klíčová oborová monografie pro praxi maloobchodních řetězců a základní vysokoškolská učebnice se zabývá využitím moderních marketingových poznatků v oblasti retailingu. Vzhledem ke snaze retailingových řetězců udržet si zákazníky a získat nové se zaměřuje především na chování spotřebitele, tržní segmentaci, CRM a budování značky. Autoři podrobně vysvětlují různé formy komunikačních technik z hlediska jejich uplatnění v retailingu včetně nových trendů využití on-line komunikace. Publikace je doplněna názornými příklady a ilustracemi.

Vydal: Management Press

Účetnictví územních samosprávných celků, organizačních složek státu a příspěvkových organizací 2010, Kontrola – ÚZ č. 761

Publikace je rozdělena do dvou kapitol, z nichž první obsahuje zákon o účetnictví se změnami pro rok 2010 a jeho dvě nové vyhlášky: technickou vyhlášku o účetních záznamech a prováděcí vyhlášku, která přináší rozsáhlé změny v metodice účetnictví. Druhá kapitola zahrnuje zákony o státní a finanční kontrole, prováděcí vyhlášku a zákon o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí.

Vydalo: Nakladatelství Sagit

Božena Šmajsová Buchtová: Rétorika, Vážnost mluveného slova Druhé aktualizované vydání úspěšné publikace přibližuje význam jazykové komunikace jak z hlediska běžného dorozumívání mezi lidmi, tak z hlediska správné odborné mluvy. Renomovaná autorka klade důraz na techniku mluveného projevu, formy řečnických projevů a psychologické aspekty rétorických dovedností. Připomíná nezbytnost péče o mluvené slovo v dnešní uspěchané informační společnosti. Nezapomíná ani na emoční stránku jazyka, jeho skryté významy a role či jeho formy užití ve společenském životě. Knihu ocení všichni, kteří vystupují na veřejnosti. Vydala: Grada Publishing Richard Denny: Prodejem k vítězství**

Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, tato kniha se vám jistě stane neocenitelnou příručkou. Nemůže vás sice naučit znalosti produktu, který prodáváte, co vás však naučit může, je schopnost přesvědčit stávající či potenciální zákazníky, aby obchod s vámi uzavřeli. Autor vysvětluje přímým a čtivým způsobem použití nejlepších prodejních technik v praxi. Využívá přístup, který se ve většině případů zakládá na zdravém rozumu, je věcný, profesionální a odvíjí se od toho, jak by si naši zákazníci přáli, aby jim bylo prodáváno.

Vydal: Computer Press

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Volby 2017: kde volit, aneb jak najít volební místnost
Auta
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC…
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Technologie
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Bitcoin na novém rekordu. Právě pokořil cenu 6000 dolarů
DVB-T2 již pro 83 % domácností. Nové pokrytí hlásí Černá hora a Lysá hora
Objevil se první dvoujádrový Ryzen, vzorek mobilního čipu s GPU Radeon Vega 3
Samsung udělá z mobilů ještě lepší počítače. Na Galaxy S8 a Note8 poběží Linux
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít