Rozmazlujte své klienty

21. ledna 2008, 00:00 - Martina Martinovičová
21. ledna 2008, 00:00

Ideální banka 21. století

Ideální banka 21. století

Pokud si chce banka dlouhodobě udržet své klienty, musí je rozmazlovat a hýčkat. Poskytnout jim bezpečnou a rychlou on-line komunikaci, co nejvíce produktů, které lze takto sjednat a vlastní webovou stránku. To si aspoň myslí studenti ekonomických oborů.

Vyřizování krátkodobých i hypotečních úvěrů on-line. To je nápad vítězky soutěže Poštovní spořitelny o nejlepší esej na téma banka 21. století, studentky Univerzity Hradec Králové Hany Karoliny Kobulejové, který může spoustě klientů zjednodušit život. Ke každému účtu doporučuje nejen on-line bankovnictví, ale i vlastní webovou stránku. „Být tak v obraze díky nejčerstvějším zprávám – ze světa i interního prostředí své banky. Možnost domlouvat se se svým osobním bankéřem, který mi v určitých intervalech iniciativně zasílá zprávy o pohybu mých prostředků a mně se tak dostává průběžné informovanosti. A poskytuje mi zde individuální rady, jak s nimi disponovat v závislosti na jejich nejlepším zhodnocení. Díky této chráněné stránce můžu mít přístup ke stavu svých benefit bodů. Ty mám možnost přímo na stránce směnit podle svého uvážení, například za vstupenky nebo za slevu na dovolenou,“ píše ve své eseji.

Zdá se, že pro studenty je důležité i přátelské prostředí, neboť za rozhodně milé považují větu: „Můžu vám nabídnout něco teplého k pití?“ Překvapivě jsou ochotni být i poměrně věrni své bance, neboť Kobulejová doporučuje systém věrnostních prémií pro stálé klienty. „Tuto filozofii bych jako klientka banky velice uvítala. I kdyby se jednalo o roční benefit body, pořád se můžu na něco těšit (psychologie zákazníka) a pořád mám možnost něco získat (nejen při zakládání účtu). I maličkosti zde pak hrají velikou roli. Pak vím, že bych nešla jinam, kde nic podobného nemají,“ píše.

A jejím dalším snem je, aby se banka propojila se světem okolo. „Bylo by skvělé mít možnost přes banku získávat přehled o čemkoli. Například o divadelních představeních. Stačilo by pouhé »chtít jít«. Stačilo by jen kontaktovat svého osobního bankéře. Ten by mi poslal aktuální program divadla. A následně by vyčkal na můj pokyn, kdy se rozhodnu přímo z účtu zaplatit. Totéž by se mohlo vztahovat na rezervaci letenek, kdy by povolaní lidé vyhověli klientovu přání,“ píše. Aby byla banka propojená s okolním světem, by mohlo fungovat i jinak. Líbily by se půjčky nejen peněžní. Ale třeba také možnost zapůjčit si od banky auto.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Nvidia dává opět ke grafikám zadarmo hru Destiny 2, podporuje takto GTX 1080 a 1080 Ti
Končí norská elektrická pohádka? Na těžké Tesly se má vztahovat daň téměř 200 tisíc
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít