ROZHOVOR: Jak chytře financovat rozvoj eshopu? Inspirujte se firmou XENYLLA - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

ROZHOVOR: Jak chytře financovat rozvoj eshopu? Inspirujte se firmou XENYLLA

, Jana Pohunková,
ROZHOVOR: Jak chytře financovat rozvoj eshopu? Inspirujte se firmou XENYLLA
Zdroj: český průmyslový holding
Komerční sdělení

O způsobu financování rozvoje e-shopu www.topne-infrapanely.cz prodávajícího infračervené topné panely jsme si povídali s jednatelkou společnosti XENYLLA s.r.o Petrou Kulasovou.

Čím se zabývá vaše společnost?

Společnost XENYLLA se v první řadě zabývá výrobou a distribucí plastových obalů a výrobků pro domácnost jako jsou například sáčky, tašky, odpadní pytle, rukavice a utěrky. Specializujeme se převážně na zakázkovou výrobu pro další distributory z řad českých i zahraničních velkoobchodů.

V rámci druhé divize dodáváme na český a slovenský trh infračervené topné panely v rámci eshopu www.topne-infrapanely.cz.

 Obývák

Jak dlouho se v oboru pohybujete?

XENYLLA s.r.o. byla spolu s její první divizí založena v roce 2006 a distribucí infratopení se zabýváme již třetím rokem.

Proč jste se rozhodli právě pro korporátní dluhopisy?

Když jsem se seznámila s možností částečného financování prostřednictvím korporátních dluhopisů, hned mě napadlo, že je to ideální varianta pro náš rozvoj a distribuci infratopení. Jedná se totiž o velmi atraktivní produkty, které si naši klienti chválí pro jejich užitnou hodnotu i zajímavý poměr cena/výkon.
Kombinace takto zajímavého zboží a případné podpory v podobě investičního projektu nám proto přišla velmi reálná a na místě.

 Obývák

Z jakých zdrojů investorům vyplatíte výnosy, k nimž jste se zavázali?

Jednoduše z tržeb prodejů tepelných infrapanelů. V zahraničí se jedná o jednu z nejpopulárnějších nízkoenergetických a bezúdržbových alternativ tradičních zateplovacích systémů. Navíc díky modernímu designu vypadá skvěle v každém prostoru. Nejen díky tomu poptávka po nich každým rokem rapidně roste i v České republice.

Co vás vedlo k partnerství s portálem českédluhopisy.cz?

Původně vlastně úplná náhoda. Dostala jsem osobní tip, proběhla nezávazná diskuze a asi po dvou informativních schůzkách, od kterých jsem nic neočekávala, jsem vyhodnotila, že projekt,
který byl prezentován jako podpora českého podnikání má velkou perspektivu. Osobně mě oslovilo vstřícné, otevřené jednání a reálná podpora českých podnikatelů.

 Koupelna s výhledem

V dnešní době globalizace, když máme naprostou většinu investic ze zahraničních zdrojů, myslím, že je nejvyšší čas opět podpořit poctivé české podnikání místním kapitálem, který tady zůstane a v budoucnu bude podporovat místní hodnoty.
Když vidím jakýkoli jiný úspěšný soukromý český podnik nebo projekt, cítím hrdost a naprosto upřímnou radost, že uspěli i dnes v tak náročném konkurenčním prostředí.


Ohodnoťte tento článek