Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Nezaměstnanost je nízká, poptávka po personalistech vysoká

Nezaměstnanost v ČR se už spoustu měsíců drží na minimu. Od roku 2014 s občasnými výkyvy…

Oslavy výročí vzniku ČSR potrvají celý měsíc od 28. září

Národní oslavy 100 let Československa začnou 28. září znovuspuštěním staroměstského…

Průlom v pohledu na alternativní medicínu

Informace o předání petice na podporu biotroniky do Poslanecké sněmovny a Senátu…

Rozhodovat budou služby

26. května 2008, 00:00 - Martina Martinovičová
26. května 2008, 00:00

S nabídkou pojištění automobilů, majetku či odpovědnosti za škodu přijde AXA na trh na podzim. „Provázet ji bude nabídka asistenčních služeb po celou dobu trvání pojištění,“ říká šéf skupiny AXA.

Dušan Doliak, generální ředitel finanční skupiny AXA pro ČR a SR Česká národní banka udělila AXA pojišťovně povolení k poskytování neživotního pojištění. V čem se budou vaše produkty odlišovat od konkurence?

Na vývoji produktů neživotního pojištění jsme několik měsíců intenzivně pracovali. Od konkurence nás budou odlišovat hlavně nadstandardní služby poskytované spolu s pojištěním. Hodláme našim klientům nabízet takzvaný okamžitý servis. Tudíž nebudeme nabízet asistenční služby jen v případě nastalé pojistné události, ale po celou dobu trvání pojištění.

Kdy chcete trhu tyto produkty nabídnout?

Na podzim letošního roku.

V soutěži pojišťovna roku jste získali ocenění v oblasti inovace produktů u životního pojištění. Co k tomu makléře podle vás vedlo?

Víme, že se potřeby lidí v čase i podle jejich životní situace mění. Odvážný, mladý, bezdětný člověk má jiné plány a potřeby než konzervativnější čtyřicátník se dvěma dětmi. Garantujeme oběma, že si u nás pro sebe vyberou vhodnou investiční strategii, a že se i podle svých potřeb připojistí. Po celou dobu trvání pojištění také mohou svými penězi disponovat, takže jim nic nebrání v případě nutnosti svoji finanční rezervu místo další investice odkoupit, a použít na jiné účely.

Trendem pojišťoven je v oblasti životního pojištění poslední dva tři roky maximální variabilnost produktu…

Klienti jsou stále vzdělanější, více si jednotlivé produkty vybírají, zvažují alternativy. Chtějí maximální servis i vstřícnost. Chtějí si být jisti, že si mají z čeho vybrat a nemusí se upisovat k jedné jediné variantě produktu. Za kvalitní produkt přitom považují takový, který jim nabízí nejvíc svobody.

Přijde trend maximální variability produktu podle vás i do oblastí neživotního pojištění?

Nevím, zda je na to trh v tomto rozsahu připraven. Z našich zkušeností však víme, že zákazníci požadují především kvalitní služby. Považují je za přidanou hodnotu a mnohdy slouží jako pověstný jazýček na vahách, když si klient produkt či pojišťovnu vybírá. Doprovodné služby se nám osvědčily na poli poskytování penzijního připojištění.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Taky už vám přišel spam, že si vás někdo natočil?
Trumpovy obchodní války a proměna čínské ekonomiky
S novým školním rokem se shánějí pronájmy. Na co si dát pozor?
Od 1. října se zpřísňují podmínky k získání hypotéky!
S čím při změně zdravotní pojišťovny nepočítejte?
Auta
Volvo V60 Cross Country: Švédské kombi přichází ve verzi,…
Právě vychází časopis Auto motor a sport 10/2018
Automobilka Lotus nemůže najít své první auto. Žádá proto o pomoc každého z vás
Co ukáže Škoda v Paříži? Vision RS, Kodiaq RS, Karoq Sportline i Alexu
Donald Trump se dočkal. Jeho nová limuzína je konečně hotová
Technologie
Zprávy pro Android: vzdušný design, brzy i propracované vyhledávání
Co se dělo na Měsíci před Apollem? (video s CZ titulky)
Nedostupnost čipů Intel udeřila. Procesory Coffee Lake jsou vyprodané, ceny vystřelily
Office 2019 byl uvolněn pro první firmy. Jaké novinky nabízí?
VDSL skokově zrychluje. Místo 20 Mb/s můžete mít až pětinásobek
Hry pro příležitostné hráče