Reklamní trh se kvůli krizi zúžil, kromě internetu

19. května 2009, 00:00 - bay, ČTK
19. května 2009, 00:00

Objem tuzemského reklamního trhu se v důsledku hospodářské krize snížil asi o pětinu. Reklama na internetu však nadále roste.

Autor: Jakub Stadler

Největší pokles podle Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA M.K.) zaznamenaly agentury u televizní reklamy a ve výstavnictví. Firmy totiž většinou vyčkávají a snižují investice do reklamy, i když některé naopak chtějí z potíží vybřednout právě zvýšenou reklamou. Reklamní agentury snižují náklady a propouštějí, hromadné zániky firem však zatím nehrozí.

S poklesem zájmu se potýká výstavnictví, například největší hráč na domácím trhu Veletrhy Brno letos očekává propad tržeb o desetinu a o 15 procent již snížil počet zaměstnanců.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Auta
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně…
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný a dodává ho Mercedes
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů za dva miliony korun
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Technologie
ASLR je vinou chyby ve Windows 8/10 méně funkční než ve starším Windows 7
Intel chce z počítačů odstranit podporu legacy BIOSu, znefunkční to staré OS a hardware
Je plnohodnotný Skype příliš pomalý a přebujelý? Zkuste Skype Lite pro Android
Nejnovější produkt Elona Muska je… powerbanka Tesla
Microsoft experimentuje s vyhledáváním ve Windows. Co možná nabídne Redstone 4?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít