Registrace na vzdělávací akci "Získejte náskok" prodlouženy

23. září 2011, 17:35 - Profit, kmb
23. září 2011, 17:35

Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR připravila v rámci Evropského týdne MSP společně s českým Googlem pětidenní vzdělávací projekt s názvem "Získejte náskok!" zaměřený na využití internetu a online nástrojů v podnikání.

 

Foto: Týden s internetem Podnikatelé a firmy se do Týdne s internetem mají šanci zaregistrovat až do 30. září a to na stránce www.tydensinternetem.cz.  Samotná kampaň Týden s internetem začne v pondělí 3. října a v celkem pěti textových i audiovizuálních lekcích, které budou zveřejňovány od pondělí do pátku, nabídne podnikatelům základní návod na to, jak si poradit s internetem v podnikání. Všichni zaregistrovaní budou kromě toho mít možnost využít speciální uživatelskou podporu v případě dotazů nebo problémů s online reklamou v systému AdWords. “Zkušenosti ze zahraničí, ale také z Česka, kde už známe mnoho úspěšných podnikatelských příběhů, potvrzují, že internet dnes dokáže malé a střední firmy posunout o velký kus kupředu,” říká Eva Svobodová, ředitelka AMSP a pokračuje: “Nezáleží na velikosti firmy ani na oboru nebo odvětví. Internet vám pomůže, ať už jste řemeslník, máte nějaký chytrý nápad, nebo chcete expandovat mimo dosavadní teritorium. A proto chceme podnikatelům ukázat, jak na to.” Kromě základů online reklamy a tvorby vlastních kampaní se podnikatelé dozví i o bezplatných analytických a statistických nástrojích, které mohou využít pro svá podnikatelská rozhodnutí a pro neustále zlepšování kvality své komunikace na internetu. Zákazníci, kteří jejich službu či výrobek na internetu budou hledat, je najdou snadněji. V rámci projektu se představí i úspěšní čeští podnikatelé z různých oblastí, kteří již internet ve prospěch svého podnikání využili. Ukáží, jak díky němu získali nové zákazníky, vytvořili online komunitu, nebo nabídli službu, která na trhu chyběla. Kurs pořádá Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR ve spolupráci s českým Googlem. Mediálním partnerem je nový Profit. David Hájek, kovář, který kovář který provádí kovářské a zámečnické práce, se v rámci studie Země internetová www.zemeinternetova.cz** (BCG ve spolupráci s českým Googlem) vyjádřil: “Kombinací spokojených zákazníků, kteří mě doporučovali dál, a internetu, kde mě našlo asi 30 % nových zákazníků, jsem získal tolik zakázek, že jsem se letos opravdu vůbec nezastavil.” Videa, v nichž se k užitečnosti internetu pro byznys vyjadřují podnikatelé, naleznete na tomto odkazu.

   

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Auta
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně…
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný a dodává ho Mercedes
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů za dva miliony korun
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Technologie
Další devadesátková hra zdarma. Stáhněte si akci MDK
AMD brzo vydá nové procesory, podpora už je v BIOSech. APU Raven Ridge možná v lednu?
10 tipů na nejlepší tablety pro práci i zábavu [Vánoce 2017]
ASLR je vinou chyby ve Windows 8/10 méně funkční než ve starším Windows 7
Intel chce z počítačů odstranit podporu legacy BIOSu, znefunkční to staré OS a hardware
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít