Public relations

04. dubna 2008, 13:57 - Lukáš Novotný
04. dubna 2008, 13:57

Nescafé

Nescafé, které patří do portfolia společnosti Nestlé, posílilo své PR aktivity a začalo spolupracovat s agenturou Weber Shandwick. Ta zastupuje i další značky Nestlé, například Nescafé Dolce Gusto. Značka Nescafé letos slaví 70 let od svého vzniku. „V rámci oslav jsme připravili několik novinek. Jsme přesvědčeni, že PR agentura Weber Shandwick nám pomůže k tomu, aby se o nich naši zákazníci dozvěděli co nejvíce,“ říká Hana Chybová, marketingová manažerka značky Nescafé.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Vznikl velký výrobce procesorů ARM pro servery, Marvell a Cavium se spojí za 6 miliard $
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít