První ročník Retail Business Mixer

04. července 2005, 00:00 - (peh)
04. července 2005, 00:00

Tradici neformálních setkání zástupců dvou protipólů ve světě retailu - výrobců a maloobchodních řetězců - zahájil první ročník párty Retail Business Mixer. Konal se v pražském Letenském zámečku. Za účasti více než 300 odborníků hodnotily obě strany kvalitu vzájemné spolupráce.

Výsledkem bylo vyhlášení vítězů jednotlivých retailových kategorií, které se v Česku uskutečnilo poprvé. Nejúspěšnější značkou se stala Coca-Cola, nejatraktivnější obaly vyhrál Orion, nejvýstižnější reklamní kampaň Kofola. V kategorii Nejkomplexnější nabídka výrobků a Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje vyhrálo Tesco. Hlavním organizátorem akce byla společnost Atoz Event, generálním sponzorem Česká spořitelna.

Foto autor| foto: Atoz Event

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Segwit2x se nekoná. Bitcoin se zatím štěpit nebude.
Rozdíly v placení zdravotního a sociálního pojištění pro OSVČ
Měli byste se bát, když nakupujete na českých e-shopech?
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
Auta
Nejlepší ojetá auta do 100 000 Kč, která jsou levná na…
Retro: Kolik stála nová auta v listopadu 1989 a o kolik jsou dnes dostupnější
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce rozsvítí tyto kontrolky?
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Technologie
Xeony generace Ice Lake mají 38 jader a HBM2. Xeony Phi nahradí 44jádrová verze ISX-H
Na Chromeboocích poběží MS Office i World of Warcraft, ale…
8 smartphonů do 10 000 Kč: kompakt, phablet, odolňák i vlajková loď [Vánoce 2017]
Robot Atlas je zase mrštnější. Podívejte, jak udělá salto (video)
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít