První ročník Retail Business Mixer

04. července 2005, 00:00 - (peh)
04. července 2005, 00:00

Tradici neformálních setkání zástupců dvou protipólů ve světě retailu - výrobců a maloobchodních řetězců - zahájil první ročník párty Retail Business Mixer. Konal se v pražském Letenském zámečku. Za účasti více než 300 odborníků hodnotily obě strany kvalitu vzájemné spolupráce.

Výsledkem bylo vyhlášení vítězů jednotlivých retailových kategorií, které se v Česku uskutečnilo poprvé. Nejúspěšnější značkou se stala Coca-Cola, nejatraktivnější obaly vyhrál Orion, nejvýstižnější reklamní kampaň Kofola. V kategorii Nejkomplexnější nabídka výrobků a Nejlepší spolupráce při prezentaci výrobků v místě prodeje vyhrálo Tesco. Hlavním organizátorem akce byla společnost Atoz Event, generálním sponzorem Česká spořitelna.

Foto autor| foto: Atoz Event

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
7 důvodu, proč nevolit Jiřího Drahoše
Příjmy v předčasném důchodu v roce 2018
Rizikoví šoféři mají pojištění dražší
Přiznat daň z nemovitostí za rok 2018 musíte do 31. ledna
Vytápění bytu: Teplárny udrží ceny tepla v roce 2018 na uzdě
Auta
Devět věcí, které děláte v zimě za volantem špatně
Citroëny C5 a C6 se nakonec nástupce dočkají. Hlavně kvůli Číně
Nová Škoda Fabia se poprvé ukáže v Ženevě. Půjde ale pouze o facelift
Opel vynechá ženevský autosalon, stejně jako Mini. Přichází konec tradičních autosalonů?
Časy na Nürburgringu nevypovídají o tom, jestli je auto zábavné, říká Hyundai
Technologie
5K monitory už konečně i za nižší ceny. 27″ Iiyama vyjde jen na dvacet tisíc a má DP 1.3
Jak koupit Bitcoin a jak na něm vydělat: Stručný návod pro úplné začátečníky
Jak pracovat se Zoner Photo Studiem #2: vylepšete zimní oblohu na letní azůro
ProtonVPN přichází na Android. Služba je spolehlivá, bezpečná a zdarma
Exynos 7872: Samsung slibuje hromadu výkonu i ve střední třídě
Hry pro příležitostné hráče