Prožila jsem úžasný rok

14. ledna 2008, 00:00 - Eva Marzini, Jaroslav Schejbal
14. ledna 2008, 00:00

Linda Vavříková, majitelka Firmy Allegria

Linda Vavříková, majitelka Firmy Allegria

Když jsme v seriálu před rokem uvedli firmu na zážitky Lindy Vavříkové, obchodovala s tímto neobvyklým artiklem na internetu teprve druhým rokem. Do loňské sezony však vstupovala jako Živnostník roku. Toto celorepublikové klání vyhrála v kategorii nejrychleji se rozvíjející firmy a za originální podnikatelský nápad. Obrat její firmy za krátkou dobu vzrostl ze 150 tisíc na 10 milionů korun. Ke konci loňského se však obrat vyšplhal až na 30 milionů korun.

 

Hlavní je široká nabídka

Loni na jaře roztočila obchod s motivačními a věrnostními programy pro firmy. „Provozujeme přes desítku stálých programů pro firmy, které se začínají zásadně podílet na růstu obratu,“ líčí. Aby uspokojila poptávku firem v zahraničí, navázala spolupráci s konkurencí na Slovensku. „Prodáváme jejich zážitky v Česku a oni na oplátku naše na Slovensku,“ přibližuje Vavříková. Za první loňský půlrok její firma dosáhla obratu jako za celý předloňský rok. Nejvíce jí ale přibývali zákazníci-jednotlivci. „V červenci jsme překročili počet 6000 prodaných balíčků a v prosinci už 11 500,“ uvádí.

Další podnikavý krok obchodnice uskutečnila na podzim. Koncem října obohatila svůj internetový obchod o stánek v nákupním centru Palladium. První dny se sice žádný zážitek neprodal, ale žně ji čekaly před Vánocemi.

Růst firmy však nenechává náhodě a rovněž investuje. Získala Certifikát ochrany spotřebitelů a postupuje firmu procesu certifikace ISO. „Certifikace nám přináší zvýšenou prestiž u firemních klientů,“ přibližuje důvody investic.

S obratem rostou starosti

Za rok se firma z původních čtyř lidí rozrostla o dalších devět kolegů a navíc o víkendech s obchody vypomáhají ještě brigádnice. „Ovšem s hledáním nových lidí máme velký problém,“ podotýká. Úspěchy Lindy Vavříkové stále pozorněji sleduje konkurence. „Firmy, které prodávají zážitky, se objevují jako houby po dešti, ale stejně rychle i mizí. Málo z nich dokáže nabízet kvalitní služby. Hlavní boom nastal po našem vítězství v Živnostníkovi roku,“ popisuje Vavříková vývoj na trhu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak získat hypotéku, nebo půjčku, kterou vám banka odmítá schválit
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
OLED, QLED a Smart TV. Jaké jsou nejlepší televizory roku 2017?
Jak (ne)funguje propojení počítače s mobilem ve Windows 10 Fall Creators Update?
Mladí Číňané soutěží ve virtuálním tleskání prezidentovi, mají na to aplikaci
Volby.cz byly pod „hackerským“ útokem, tvrdí Český statistický úřad
Nvidia dává opět ke grafikám zadarmo hru Destiny 2, podporuje takto GTX 1080 a 1080 Ti
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít