Pro prezentaci zboží nemáme omezení

05. září 2005, 00:00 - ERICH HANDL
05. září 2005, 00:00

OBCHODNÍ ŘEDITEL TOP TV ZBYNĚK ROUBAL: Společnost Stanford, jež vydává také týdeník Profit, se stala spolumajitelem TOP TV, která 5. září zahájila vysílání z komplexu v Praze-Holešovicích. Televizi je možné sledovat v kabelových sítích. Profit se na detaily projektu zeptal obchodního ředitele stanice Zbyňka Roubala.

OBCHODNÍ ŘEDITEL TOP TV ZBYNĚK ROUBAL: Společnost Stanford, jež vydává také týdeník Profit, se stala spolumajitelem TOP TV, která 5. září zahájila vysílání z komplexu v Praze-Holešovicích. Televizi je možné sledovat v kabelových sítích. Profit se na detaily projektu zeptal obchodního ředitele stanice Zbyňka Roubala. * TOP TV má vysílací licenci od loňského jara. Stihli jste postavit nabídku stanice podle představ?

Vše se nakonec podařilo, vysíláme podle plánu, nasazujeme celkem 48 premiérových magazínů, k tomu každovšední tříhodinový živý studiový pořad.

* O programu jsme již minule hovořili s její generální ředitelkou Kateřinou Fričovou (Profit 35/2005), vás bych se rád nyní ptal čistě na obchodní záležitosti. Jaké nabízíte podnikatelům možnosti prezentace výrobků? Je to poměrně široká škála způsobů, které se od klasických stanic dost liší. Samozřejmě počítáme i s vysíláním klasických reklamních spotů, ale těžiště komerčních aktivit je jinde. Za prvé sázíme na verbální a vizuální prezentaci produktů a služeb v rámci živého studiového pořadu formou rozhovoru moderátora se zástupcem společnosti. Kromě toho umíme vyrobit třeba půlhodinový tematicky zaměřený pořad na produkt klienta nebo případně příspěvek do takového pořadu. Klient se v naší televizi stává spolutvůrcem programu. * U vás není zákaz ukázat třeba logo firmy? Ve srovnání s konkurencí nemáme, co se týče propagace produktů, žádné limity. Při dlouhodobé spolupráci můžou být dokonce obchodní název výrobku nebo jméno společnosti uvedeny v názvu pořadu. A především -výrobky či služby mohou být detailně popsány a předvedeny. * Chlubíte se, že ceny reklamy na TOP TV budou na úrovni cen rozhlasových spotů.

Třicetisekundový spot stojí od čtyř tisíc korun. To je ve srovnání s konkurencí příznivá cena.

* To je klasická reklama. Co ceny výroby příspěvků a pořadů? Například natočení studiového rozhovoru vyjde na sedm tisíc korun. Příspěvek ve formě reportáže natočíme za 25 tisíc až 65 tisíc korun, podle délky a složitosti natáčení. Celý třicetiminutový pořad, který zabere více jak dva natáčecí dny, bude zájemce stát od 130 tisíc korun výše. ZBYNĚK ROUBAL**

Pracoval v obchodním oddělení televizní stanice Nova, v roce 1997 přešel do Primy. Od roku 2001 byl výkonným ředitelem Rady pro reklamu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít