Pro ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů

20. října 2008, 03:00 - Přemysl Houžvička
20. října 2008, 03:00

Češi chodí nakupovat čerstvé ovoce a zeleninu hlavně do hypermarketů a v oblibě mají také diskontní prodejny.

Výrazně méně lidí pořizuje ovoce a zeleninu v supermarketech, specializovaných obchodech či na tržištích. Vyplývá to z průzkumu společnosti Incoma Research.

V hypermarketech utrácí největší část výdajů za čerstvé ovoce a zeleninu 41 procent účastníků průzkumu, zatímco v diskontních prodejnách 19 procent. Ve specializovaných obchodech s ovocem a zeleninou nakupuje toto zboží devět procent a v tržnicích sedm procent Čechů. Na supermarkety připadá 12 procent a na malé samoobsluhy 11 procent zákazníků.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Auta
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s…
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně zajímavé auto
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný a dodává ho Mercedes
Technologie
Uber zlepšuje podmínky pro své řidiče a přidává živé sledování
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Koupě roku? Amazon dnes prodává Galaxy S8 jen za 13 200 Kč
Další devadesátková hra zdarma. Stáhněte si akci MDK
AMD brzo vydá nové procesory, podpora už je v BIOSech. APU Raven Ridge možná v lednu?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít