Privátní značky hrají stále prim

06. listopadu 2006, 00:00 - Tomáš Johánek
06. listopadu 2006, 00:00

Obchodní řetězce v Česku nadále rozšiřují nabídku privátních značek výrobků, které prodávají pod vlastním označením. Čeští zákazníci stále častěji sahají právě po tomto zboží, které je většinou levnější než značkové výrobky. Někteří obchodníci při propagaci nových privátních značek spojili síly se známými tvářemi tuzemského showbyznysu, aby podpořily jejich prodej.

Obchodní řetězce v Česku nadále rozšiřují nabídku privátních značek výrobků, které prodávají pod vlastním označením. Čeští zákazníci stále častěji sahají právě po tomto zboží, které je většinou levnější než značkové výrobky. Někteří obchodníci při propagaci nových privátních značek spojili síly se známými tvářemi tuzemského showbyznysu, aby podpořily jejich prodej.

Obchodní řetězce pod vlastní značkou nabízejí nejen potraviny, nápoje a drogistické zboží, ale také sportovní potřeby či domácí spotřebiče. Prodejci tvrdí, že kvalita zboží s privátními značkami se navíc zlepšuje. Podle údajů evropské Asociace výrobců pod privátní značkou měly loni tyto značky v Česku již 18procentní podíl v rychloobrátkovém zboží.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Herní počítač pod stromeček II: levná sestava do 20 tisíc [Vánoce 2017]
T-Mobile se skamarádil s Netflixem. Ale nejde o to, na co myslíte…
Tržní podíly výrobců grafik v Q3 2017: Nvidia vylétla nahoru, získává tržní podíl
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít