Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Technologie ARISTON pomohou v Grónsku rozkrýt globální oteplování

Společnost Ariston zůstává věrná svému cíli přinášet pohodlí každému a oznámila úspěšné…

Jak si připomenout 100. výročí založení Československé republiky? Svatováclavským dukátem!

Právě dnes slavíme snad nejvýznamnější výročí, jaké naše republika dosud zažila. Je jím…

Zbrojaři mají pomocníka na ministerstvu obrany. Už čtvrtý rok

Firmám podává pomocnou ruku odboru průmyslové spolupráce. Jeho úkolem je, aby se české…

Přichází zlatý věk zákazníků: jednoduchost, pohodlí a vzrušení

 Miroslav Tryner 28. června 2017, 06:22  -  Miroslav Tryner
28. června 2017, 06:22

Postoje spotřebitelů se rychle mění a jsou stále vstřícnější vůči inteligentním technologiím. Odvětví maloobchodu a spotřebního zboží se v příštích deseti letech má změnit více než za posledních 40 let.

„Příští desetiletí bude zlatou érou pro spotřebitele. Budou svědky technologických inovací, získají nové nákupní zážitky a zkušenosti. Prodejci poskytnou spotřebitelům jednoduchost, pohodlí nebo vzrušení, po kterém touží,“ prohlásil Chris Donnelly, generální ředitel společnosti Accenture Strategy. Podle nové zprávy této firmy by maloobchodníci a výrobci spotřebního zboží mohli během příštího desetiletí urychlením digitální transformace uspořit sobě i zákazníkům 2,95 bilionu dolarů.

Úspora peněz i času

„Z částky 2,95 bilionu, která byla ve zprávě identifikována, budou mít nejvíce zisku spotřebitelé – něco přes dva biliony – prostřednictvím úspor nákladů a času. Úspěšnost maloobchodních prodejců a výrobců spotřebního zboží v získání podílu z této hodnoty bude záviset na jejich schopnosti důkladně pochopit spotřebitele, osvojit si zlomové technologie a převzít inovativní obchodní modely,“ míní Donnelly.

Jak vyplývá z analýzy, v dnešní době by 37 procent amerických spotřebitelů dovolilo společnostem shromažďovat jejich osobní údaje prostřednictvím inteligentních zařízení výměnou za lepší zážitky nebo finanční odměnu.


Přečtěte si, jak přemýšlejí o budoucnosti výrobci:

Digitální šéf škodovky: Na konkurenci Applu a Googlu jsme připraveni


Dalších 37 procent by si předplatilo službu, která by v jejich prospěch neustále hledala nejlepší cenové nabídky a aktivně by jim doporučovala, ke které společnosti přejít a kdy.

Více než čtvrtina amerických spotřebitelů by využívala digitální služby založené na čidlu, které umí preventivně řešit jejich potřeby bez lidského zásahu.

Dalších 24 procent by zvolilo předplatné značek, které budou analyzovat jejich nákupní historii, aby vybraly produkty speciálně pro ně a automaticky je rovnou i objednají.

Spotřebitel partnerem

„Aby se v příštím desetiletí dařilo, budou firmy muset důrazně usilovat o inovace a být ochotny provádět zásadní změny. Uspějí ty, které upřednostní přijetí partnerského přístupu, aby zákazníkům mohly nabízet nové hodnoty a služby. Bude to vyžadovat pokročilé analýzy dat pro hlubší porozumění zákazníkům,“ předpovídá Donnelly.

Názory spotřebitelů byly převzaty ze studie Global Consumer Pulse Research realizované v loňském roce na vzorku více než 25 tisíc spotřebitelů ve 33 zemích.

Čtěte také:

Skenery se za pár týdnů staly hitem. Týdně 375 tisíc nákupů, hlásí řetězec

Milovaný superchytrý vůz. Kam se vyvine vztah člověk - auto?

Člověka už nepotřebujeme? Chytrá auta přebírají vládu nad řidičem



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Jak prodat byt co nejdráže? Nepodceňujete profesionální fotky a home staging
Bez imunity nepřežijeme, proto si ji hýčkejme
Zpřísnění podmínek pro hypotéky se může dotknout i refinancování
Svátek Všech Svatých a Dušičky, aneb proč to není státní svátek?
Kdy budou dokončeny opravy na dálnicích?
Auta
Spoluzakladatel Škody Václav Klement se narodil přesně před…
Nová Panamera konečně dostala verzi GTS. Nabídne 460 koní a sportovnější podvozek
Škoda Scala není první auto toho jména. Svého času ho nosila Zastava i Renault
Ducati Multistrada Enduro 2019 má nový motor i podvozek
Nástupce Rapidu má jméno. Těšte se na Škodu Scala
Technologie
Zemřel Paul Allen (65), spoluzakladatel Microsoftu
První recenze GeForce RTX 2070 je na světě: TU106 je o dost rychlejší než GTX 1080
Winamp se vrátí ještě tento týden. Zcela nový přehrávač dorazí až příští rok
Chrápání, děti, hluk z ulice, žádný problém. Bose prodává chytré špunty do uší
Extrémní 28jádro Intel Xeon W-3175X nemá pájený rozvaděč tepla, uvnitř je zase pasta
Hry pro příležitostné hráče