Prestižní cena pro ČT

27. března 2009, 15:15 - mgr. Rita Kindlerová
27. března 2009, 15:15

Společnost

Stříbrné ocenění v soutěži televizního designu PROMAX/BDA v kategorii nejlepší tematická kampaň získala Česká televize za vánoční kampaň. Podařilo se jí tak třetím rokem opět se prosadit v evropské konkurenci. V kategorii nejlepší tematická kampaň se ČT jako jediná česká televizní stanice dostala do úzké nominace s takovými společnostmi jako Cartoon Network, Discovery Networks Nordic, Tiscali TV (UK), Bruce Dunlop & Associates. Ceny uděluje organizace profesionálů marketingových oddělení rozhlasových a televizních stanic PROMAX s Asociací televizních a multimediálních designérů BDA.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Když za škodu může sport...
O dědictví IV: Dědit, či darovat?
3 věci, na které není dobré zapomínat před odjezdem na služební cestu
Daňové přiznání za rok 2017: Změny u daňového zvýhodnění na děti a daňového bonusu
Bez potřebné doby pojištění vám důchod nedají
Auta
Kvíz: Víte, co se děje, když se na přístrojové desce…
Arrivo je systém, díky kterému pojede i Dacia Duster nebo Fabia 1.2 HTP 320 km/h
Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive: Přesné porovnání neporovnatelného
Že je elektrická nákladní Tesla revoluční? Kdeže, elektrická Avia tu byla už dávno
Pokuta za pád z kola? Absurdní, ale ne víc než jiné pokuty za nehodu [komentář]
Technologie
Mlácení dělníků, smrt v kantýně aneb Jak se dělá iPhone X
Nereferenční Radeony Vega konečně tady? PowerColor chystá vydání před koncem listopadu
Cnews FM: Platíme mobilem s Android Pay. Vydrží nám to? [podcast]
Desky platformy Intel Z390 už existují. V Sandře se objevil model od SuperMicro
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít