Představení pro klienty inzerce Euronews

05. října 2009, 17:39 - mgr. Rita Kindlerová
05. října 2009, 17:39

Euronews mgr.

Že je týdeník EURO inzertně nejvýkonnější a nejčtenější týdeník na českém trhu, je známo. Ale že se čte i na prknech, co znamenají svět, se mohli na vlastní oči přesvědčit klienti inzertního oddělení, pro které bylo uspořádáno divadelní představení. Díky patří všem, kteří přišli, a celému Divadlu Na zábradlí.

Zleva Jan Čermák, account director, Mediacom, Michaela Hromádková, ředitelka inzerce Euronews, Marketa Dyllong, client service director Mediacom a Katerina Wheeler, managing director Euro RSCG.

Zleva Jiří Vítek, Managing Director MindShare, Lucie Hirschlerová, manažerka inzerce Euronews, a Pavel Barták Client Service Director Starcom.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta vydává speciál Top advokátní kanceláře 2017
Auta
Subaru Impreza páté generace dorazila do ČR. Je to vážně…
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný a dodává ho Mercedes
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů za dva miliony korun
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Technologie
Intel chce z počítačů odstranit podporu legacy BIOSu, znefunkční to staré OS a hardware
Je plnohodnotný Skype příliš pomalý a přebujelý? Zkuste Skype Lite pro Android
Nejnovější produkt Elona Muska je… powerbanka Tesla
Microsoft experimentuje s vyhledáváním ve Windows. Co možná nabídne Redstone 4?
Opera Dev umožňuje zpřehlednit nabídku se seznamy otevřených a zavřených stránek
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít