Menu Zavřít

Prázdniny budou pro marketéry ideální čas, kdy lovit děti na sociálních sítích

23. 6. 2010
Autor: profit

Ještě před pár lety byly prázdniny obdobím, kdy čas dětí strávený na internetu klesal.

Autor: Martin Siebert

Dnes, jak se zdá, je tomu naopak. Na vině jsou opět sociální sítě a stále větší podíl mobilního internetu u dětí do 18 let. Pozadu nezůstává ani fakt, že dovolenou si může dovolit méně rodin a tak děti často tráví prázdniny doma. Pokud všechny tyto prvky zkombinujeme, zrodí se zajímavý jev.

Čas strávený na internetu, konkrétně na sociálních sítích, se v rámci skupiny 13 - 18 let o prázdninách s největší pravděpodobností navýší. Alespoň v případě 25 % dětí, které se k intenzivnímu používání sociálních sítí v době prázdnin přiznává. V USA se tak podle National Cyber Security Alliance (NCSA) může doba pobytu u aktivního uživatele navýšit až o 30 - 40 % podle počasí.

Více na MarketingJournal.cz.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).