Menu Zavřít

Praktické informace

29. 11. 2004
Autor: Euro.cz

REAKCE ČTENÁŘŮ Pravidelně jsem četla váš časopis až do konce loňského roku, pak jsem definitivně konstatovala, že jeho obsah klesl pod využitelnou úroveň. Navíc jsem některým "poradenským" textům prostě ani nerozuměla - neměly hlavu, ani patu. Nebo jen opakovaly to, co už každý dávno ví.

BRAND24

REAKCE ČTENÁŘŮ

Pravidelně jsem četla váš časopis až do konce loňského roku, pak jsem definitivně konstatovala, že jeho obsah klesl pod využitelnou úroveň. Navíc jsem některým „poradenským“ textům prostě ani nerozuměla - neměly hlavu, ani patu. Nebo jen opakovaly to, co už každý dávno ví. Před 14 dny mne na stánku zaujal Profit v úplně nové podobě. Moc jsem nevěřila, že by nešlo jen o kosmetickou změnu vzhledu. Ale zkusila jsem to a koupila ho. Příjemně jste mě překvapili! Osobně je nám jedno, na jakém papíře tisknete a jak to vypadá. Důležité jsou pro nás články využitelné pro naše podnikání - jsme menší rodinná firma podnikající ve stavebnictví. A takové informace na trhu chyběly. Myslím, že týdeník Ekonom je asi pro velké státní firmy, Euro je pro pražské manažery. Vždyť řadového podnikatele nějaké rádobykauzy nezajímají. Chce hlavně vědět, kde a jak vydělat a co mu ulehčí práci třeba s daněmi, propagací apod. Vy jste přesně to, co tu chybí - zastáváte se menších podnikatelů a přinášíte tolik informací, které jinde na jednom místě nenajdu. Třeba stavební plány měst, výběrová řízení, praktické tipy, jednoduché srozumitelné návody o dotacích z EU nebo o pracovněprávní problematice. Přeji vám, ať vám to vydrží a neodoláte pokušení povrchního „čtiva“ jako jiné časopisy. Děkuji a jen tak dál!

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).