Menu Zavřít

Prahou prošel „Happening za profit“

2. 3. 2009
Autor: Euro.cz

Dnes prošel Prahou průvod pod heslem „Happening za profit“, jehož účastníci z řad podnikatelů a živnostníků chtěli upozornit na přesycení z neustálého skloňování ekonomické krize.

Cílem happeningu bylo předevšímukázat, že se čeští podnikatelé umí nad touto situací povznésta i v dnešní době mají optimistický pohled do budoucnosti.Několik desítek podnikatelů a živnostníků, kteří se na happeningu sešli,vyjádřili především zklamání nad současnou „špatnou náladou“ meziobyvateli a podnikateli a z ní vyplývajících zhoršených ekonomickýchpodmínek.

BRAND24

Rostoucí význam má podle účastníkův době ekonomické nejistoty vyvážené informování veřejnosti médii, tedynejen její zásobování negativními zprávami, ale i zprávami pozitivními. Iv odborných médiích podle přítomných podnikatelů převládají negativnízprávy, místo aby média obsahovala případové studie a návody, jak stávajícíekonomickou krizí projít a zvrátit nepříznivý ekonomický vývoj.

Po úvodní diskusi účastníků na témataspojená s aktuální ekonomickou situací, se zástup vydal od pražskéhoAnděla průvodem Prahou. Během průvodu bylo přihlížejícím rozdány desítkyčokoládových euromincí, kterými organizátoři chtěli lidem osladit alespoňdnešní den a vlít lidem nový optimismus do života a realizace jejichpodnikání. Akce byla ukončena krátce před čtrnáctou hodinou u IBC centra naPraze 8, kdy se všichni v poklidu rozešli.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).