PR Klub uděloval Zlaté středníky

21. dubna 2008, 00:00 - Renata Bartošková
21. dubna 2008, 00:00

Kvalita firemních publikací byla klíčovou pro umístění v soutěži Zlatý středník, kterou pořádal PR Klub.

Nejlepší interní časopis má podle odborné poroty společnost ČEZ. Škoda Auto vydává nejlepší interní noviny. V kategorii časopisů pro odbornou veřejnost zvítězil Velux ČR, nejkvalitnější časopis pro zákazníky má Rodinný pivovar Bernard. Mezi firemními katalogy vyhrála společnost ABB. Hlavních kategorií bylo celkem deset. Nejvyšší ocenění si odnesly také firmy Plzeňský Prazdroj, Lesy ČR, Asekol, GTS Novera a Symbio Digital.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak na přepis auta na nového majitele?
Měníme peníze na dovolenou II: 7 triků směnáren
Vybíráme cestovní pojištění. Na co si dát pozor?
Syndrom nemocných domů (15)
Měníme peníze na dovolenou I: Jak ušetřit při výběru z bankomatu?
Auta
Video: Maskované Audi S8 ukazuje, že se máme těšit na…
BMW M3 CS se ukazuje na dalších fotkách coby specialita na rozloučenou
Tesla Model 3 to schytala od Consumer Reports. Špatně brzdí a rozptyluje řidiče
Jak rychle lze jet s motocyklem na písku? Tento muž zvládl více než 320 km/h
Jubilejní Peugeot Emotion Day ohromuje návštěvníky „dakarskou šelmou“
Technologie
Srovnání 32bitové a 64bitové varianty Microsoft Office. Kterou zvolit?
TVCon 2018: Co čeká český televizní svět v nejbližších letech?
A cirkusáci nebudou mít co žrát… Disneyho robot umí salto (video)
Legendární Unreal slaví 20 let. Stáhněte si tuto hru zdarma
Další díra přímo v CPU. Zranitelností Speculative Store Bypass trpí ARM, AMD i Intel
Hry pro příležitostné hráče