PR Klub uděloval Zlaté středníky

21. dubna 2008, 00:00 - Renata Bartošková
21. dubna 2008, 00:00

Kvalita firemních publikací byla klíčovou pro umístění v soutěži Zlatý středník, kterou pořádal PR Klub.

Nejlepší interní časopis má podle odborné poroty společnost ČEZ. Škoda Auto vydává nejlepší interní noviny. V kategorii časopisů pro odbornou veřejnost zvítězil Velux ČR, nejkvalitnější časopis pro zákazníky má Rodinný pivovar Bernard. Mezi firemními katalogy vyhrála společnost ABB. Hlavních kategorií bylo celkem deset. Nejvyšší ocenění si odnesly také firmy Plzeňský Prazdroj, Lesy ČR, Asekol, GTS Novera a Symbio Digital.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak odevzdat daňové přiznání ve 3 příkladech
Kterým zemím EU se nejvíce snížil dluh?
Bude pokračovat spekulativní mánie kolem kryptoměn?
Daňové povinnosti předčasných důchodců za rok 2017
Důchod nad 30 000 Kč: kdo na to má?
Auta
Retro: Toyota Prius I. generace byl drahý experiment, ale…
Audi RS Q5 sice zatím neexistuje, zájemci si ho ale přesto v podstatě mohou objednat
Mercedes-Benz představí v Ženevě produkční elektromobil značky EQ
Nové Volvo V60 bylo prozrazeno. Nepřekvapivě vypadá jako zmenšená V90
Kvíz: Uhodnete, ve kterých filmech si zahrála tato slavná auta?
Technologie
4K a HDR video z Netflixu poběží i na grafikách Radeon, Vega a Polaris dostanou podporu
Gigabyte Z370N WiFi – levná mITX deska pro Coffee Lake (uživatelská recenze)
Levnější CPU Skylake-X nemají zpomalené AVX-512, jak Intel tvrdil. Obě FMA jsou aktivní
Cnews FM: Pro a proti blokování reklamy na webu Chromem [podcast]
Kingdom Come: Deliverance – největší česká hra historie
Hry pro příležitostné hráče