Portál Nejřemeslníci.cz mění majitele. Koupila ho francouzská skupina Saint-Gobain - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Portál Nejřemeslníci.cz mění majitele. Koupila ho francouzská skupina Saint-Gobain

, čtk,
Portál Nejřemeslníci.cz mění majitele. Koupila ho francouzská skupina Saint-Gobain
Zdroj: Profimedia.cz

Fond Springtide Ventures patřící do skupiny KKCG prodal internetový portál Nejřemeslníci.cz francouzské skupině Saint-Gobain. Česká databáze řemeslníků má více než 140 tisíc registrovaných uživatelů, přes web se dosud uskutečnily zakázky za více než pět miliard korun. Cenu transakce firmy neoznámily.

Na portálu Nejřemeslníci.cz nabízí své služby zhruba 32 400 drobných a středních podnikatelů. Za rok jej navštíví 2,4 milionu návštěvníků. „Pro Springtide Ventures je tato transakce velmi důležitá. Především proto, že jde o dokončení celého cyklu: Nejřemeslníky jsme vytipovali jako perspektivní firmu, v roce 2014 jsme do ní investovali, pomohli ji vyladit až do pozice lídra trhu a teď ji s výnosem prodáváme,“ uvedl investiční ředitel KKCG Michal Tománek.

Saint-Gobain se zabývá návrhem, výrobou a distribucí stavebních materiálů. Celosvětově zaměstnává více než 170 tisíc lidí a působí v 67 zemích. Firma prý vidí v projektu Nejřemeslníci.cz potenciál a mnoho možností dalšího rozvoje. „Jsem si vědom, jak specifické je podnikání v digitálním prostředí, a proto Saint-Gobain poskytne týmu, který se podílí na provozování portálu NejŘemeslníci.cz, velkou míru autonomie a svobody,“ uvedl generální ředitel Saint-Gobain pro střední a východní Evropu Tomáš Rosák.

KKCG
Investiční skupina KKCG, kterou založil Karel Komárek, má majetek v odhadované výši více než 4,8 miliardy eur (122 miliard korun). Zaměstnává přes 3500 lidí. Zaměřuje se na těžbu, prodej a skladování ropy a zemního plynu, loterijní průmysl, cestovní ruch a investice do nových technologií.

Jak vydělat na starém kole. Bazarové prodeje se definitivně přesouvají na internet

 Šéf Aukra.cz David Vychytil

Dále čtěte:

Čupr: Rohlik.cz se letos poprvé dostal do zisku, chystá privátní značku

E-shopy se bouří: plán Bruselu staví zákazníky na úroveň zločinců

Kámen versus internet. Kdo vyhraje souboj o zákazníka?