Menu Zavřít

Pojišťovny odhalily kuriózní hlášení škod v roce 2010

30. 12. 2010
Autor: profit

Problémy s alkoholem, osobami opačného pohlaví a zejména s vlastní nešikovností potkaly v letošním roce podle hlášení operátorů tuzemských pojišťoven jejich klienty. Pojišťovny se proto podělily o některé z nich.

Foto: Martin Siebert

Když do mě zezadu narazila, vystoupil jsem z vozu a slušně jí řekl, že si měla hlídat svůj předek, čemuž každý řidič rozumí. Vzápětí mě začala urážet, abych si raději hleděl svého zadku a vinu nechtěla uznat,“ oznámil v hlášení nehody motorista pojišťovně Allianz.

Nejprve jsme se dohodli, že nemá cenu volat policii, ale potom mě napadlo, aby na mě dýchnul. To nechtěl učinit a navrhoval, že by na mě plivnul,“ hlásil jiný klient.

Okno do kuchyně mně rozbil sousedův chlapec a nebylo to v okolí poprvé, takže máme podezření, že je to organizované, zvláště když jeho strýc je sklenář,“ zahrál si na detektiva poškozený majitel domu.

Na diskotéce jsem poškrábal auto značky Peugeot. Bylo to po třech až čtyřech pivech, ale nemohu říct, proč jsem to udělal. Bylo to nevinné, jinak by mě to nenapadlo,“ hájil se operátorům České pojišťovny (ČP) klient.

Na výjezdu z benzinové pumpy stálo auto. Jeho řidič stále tvrdil, že se vejdu, a tak jsem zkusila vyjet. Odřela jsem mu bok automobilu a mně také,“ vysvětlovala nehodu ČP řidička.

Není pravdou, že by mou jedinou zájmovou aktivitou před úrazem byly návštěvy restauračních zařízení. Na jiné koníčky, které jsem ve svém volném čase před úrazem provozoval, si momentálně nevzpomínám,“ analyzoval svůj život další klient.

BRAND24

Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji,“ popsal svůj úraz poškozený klient Generali.

ČSOB Pojišťovně klient nahlásil natržený řitní otvor. Málokdo by ale věřil, jakým způsobem k úrazu údajně přišel. Stál prý ve vaně, myl se, podklouzla mu noha a spadl přímo na lahvičku od spreje. “Ať tak či tak, náklady na léčení byly v plné míře uhrazeny,“ uvedl mluvčí pojišťovny Petr Milata.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).