Pojišťovny odhalily kuriózní hlášení škod v roce 2010

30. prosince 2010, 13:59 - ČTK
30. prosince 2010, 13:59

Problémy s alkoholem, osobami opačného pohlaví a zejména s vlastní nešikovností potkaly v letošním roce podle hlášení operátorů tuzemských pojišťoven jejich klienty. Pojišťovny se proto podělily o některé z nich.

Foto: Martin Siebert

Když do mě zezadu narazila, vystoupil jsem z vozu a slušně jí řekl, že si měla hlídat svůj předek, čemuž každý řidič rozumí. Vzápětí mě začala urážet, abych si raději hleděl svého zadku a vinu nechtěla uznat,“ oznámil v hlášení nehody motorista pojišťovně Allianz.

Nejprve jsme se dohodli, že nemá cenu volat policii, ale potom mě napadlo, aby na mě dýchnul. To nechtěl učinit a navrhoval, že by na mě plivnul,“ hlásil jiný klient.

Okno do kuchyně mně rozbil sousedův chlapec a nebylo to v okolí poprvé, takže máme podezření, že je to organizované, zvláště když jeho strýc je sklenář,“ zahrál si na detektiva poškozený majitel domu.

Na diskotéce jsem poškrábal auto značky Peugeot. Bylo to po třech až čtyřech pivech, ale nemohu říct, proč jsem to udělal. Bylo to nevinné, jinak by mě to nenapadlo,“ hájil se operátorům České pojišťovny (ČP) klient.

Na výjezdu z benzinové pumpy stálo auto. Jeho řidič stále tvrdil, že se vejdu, a tak jsem zkusila vyjet. Odřela jsem mu bok automobilu a mně také,“ vysvětlovala nehodu ČP řidička.

Není pravdou, že by mou jedinou zájmovou aktivitou před úrazem byly návštěvy restauračních zařízení. Na jiné koníčky, které jsem ve svém volném čase před úrazem provozoval, si momentálně nevzpomínám,“ analyzoval svůj život další klient.

Paní při snaze zaparkovat nabořila nejdřív jeden a následně i druhý vůz. Když pochopila, že se na vybrané místo nevejde, snažila se zaparkovat v mezeře vedle mého vozu. Přitom ale nacouvala do třetího auta. Vystoupil jsem z vozu a chtěl paní navést, jenže ona si spletla rychlosti a přimáčkla mě k vozu. Při vystupování z auta mě pak udeřila dveřmi do hlavy. Víc už si nepamatuji,“ popsal svůj úraz poškozený klient Generali.

ČSOB Pojišťovně klient nahlásil natržený řitní otvor. Málokdo by ale věřil, jakým způsobem k úrazu údajně přišel. Stál prý ve vaně, myl se, podklouzla mu noha a spadl přímo na lahvičku od spreje. “Ať tak či tak, náklady na léčení byly v plné míře uhrazeny,“ uvedl mluvčí pojišťovny Petr Milata.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
T-Mobile se skamarádil s Netflixem. Ale nejde o to, na co myslíte…
Tržní podíly výrobců grafik v Q3 2017: Nvidia vylétla nahoru, získává tržní podíl
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít