Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Je to tak, nové byty jsou levnější než ty staré

Koupě bytu je investicí na mnoho let nebo taky pro několik generací. Protože se u nás…

Vysoká škola podnikání a práva nabízí spoustu zajímavých bakalářských a magisterských oborů

Pokud přemýšlíte o vysokoškolském vzdělání, atraktivní studijní bakalářské a magisterské…

Přední evropští politici v Praze řešili problémy demografického vývoje populace a varovali před další ekonomickou krizí

V pražském DOXu proběhla konference „Výzvy EU 2018“. Přední evropští politici a tuzemští…

Podlaháři jsou věrní Volkswagenu

25. července 2005, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
25. července 2005, 00:00

S ČÍM PODNIKÁ Pražská firma Zahradník Parket se zabývá prodejem a pokládáním dřevěných podlah. Používá užitkové vozy pro rozvoz materiálu i osobní vozy. Obě kategorie firemních vozidel až na jednu výjimku pocházejí z nabídky koncernu Volkswagen. Prvním firemním vozem byla Škoda Octavia Combi pořízená v roce 2000 na leasing.

S ČÍM PODNIKÁ

Pražská firma Zahradník Parket se zabývá prodejem a pokládáním dřevěných podlah. Používá užitkové vozy pro rozvoz materiálu i osobní vozy. Obě kategorie firemních vozidel až na jednu výjimku pocházejí z nabídky koncernu Volkswagen.

Prvním firemním vozem byla Škoda Octavia Combi pořízená v roce 2000 na leasing. Od té doby přibyly další vozy na konečný stav pěti aut. „Vsadili jsme hlavně na vozy koncernu Volkswagen, a to zejména kvůli německé kvalitě,“ říká jednatel firmy Jan Zahradník. V současné době tedy tvoří vozový park firmy Zahradník Parket dva užitkové vozy VW, osobní Škoda Octavia Combi a Škoda Octavia Sedan. Jedinou „nekoncernovou“ výjimkou je nový Mercedes Sprinter. „Auta nám průměrně vydrží tři roky, pak je obměňujeme. Když jsou starší, mají vysoké náklady,“ pokračuje Zahradník. V praxi to tedy vypadá tak, že firma kupuje vozy zásadně na leasing. Tedy alespoň zatím vždy kupovala. Nyní začínají být v oblibě spotřebitelské úvěry, jejichž výhodou je zejména to, že si firma může koupený vůz okamžitě začít odepisovat z daní. Každé auto najezdí kolem 30 až 40 tisíc kilometrů ročně a po třech až čtyřech letech se prodá. Za dobu existence firmy tedy vozový park prošel již jednou kompletní výměnou.

A proč si firma vybrala právě německé vozy? „Jak vozy koncernu Volkswagen, tak značky Merdeces jsou prověřená kvalita. Zatím nechceme žádné korejské automobily, byť také nejsou špatné,“ tvrdí Zahradník.

U vozů koncernu VW vyzdvihuje kromě perfektního zpracování i dobré prodejní a servisní zázemí. Pokud jde o samotný nákup nových vozidel, spolupracuje firma se dvěma pražskými autosalony a auta kupuje podle momentální nabídky na trhu.

VOZOVÝ PARK užitkové:

Volkswagen Caddy New 2.0 SDI

Volkswagen Transporter 1.9 TD

Mercedes Benz Sprinter 313 CDI

Kawa

osobní:

Škoda Octavia Combi 1.8 T 4×4

Škoda Octavia New 1.9 PDTDI 


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Víkend bude sváteční, ale pro většinu z nás bez volna navíc
Změny klimatu vs. české léto
Kdy budou dokončeny opravy na dálnicích II
Kdy začít nakupovat na Vánoce?
Zájem o úvěry na bydlení v září lámal rekordy
Auta
MV Agusta F4 Claudio: Ciao, superbiku z Varese!
Modernizovaná Škoda Fabia Scoutline: Více plastu, ale vyšší podvozek pouze za příplatek
Co dělat, když na silnici nouzově přistává letadlo? Improvizovat. Nic jiného nezbývá
Lynk & Co míří do závodů WTCR. Časem nabídne také ostrý sedan s výkonem přes 500 koní
I druhá generace Dacie Duster dostala verzi pick-up. Zatím neoficiálně
Technologie
Kolik litrů je galon a jak se převádí stupně Celsia na Fahrenheita? Google poradí
Nový typ ochrany proti Spectre v2 ve Windows 10 v1903 srazí negativní dopady na výkon
Xiaomi za pár dní uvede Mi Mix 3. První mobil s 10 GB RAM a podporou 5G
Správná věc udělaná napůl. Windows 10 umožní odinstalovat více integrovaných aplikací
AMD už prý má funkční vzorky Radeonů s 7nm GPU Navi. Údajně „vypadají dobře“
Hry pro příležitostné hráče