Menu Zavřít

Počet závadných reklam loni stoupl

29. 1. 2007
Autor: Euro.cz

Plných devatenáct reklam označila loni Rada pro reklamu za závadné. Celkem si lidé a firmy stěžovali na 68 reklam v médiích či na billboardech. Množství reklam, které rada označila za závadné, stoupl loni ve srovnání s rokem 2005 téměř dvakrát.

Podle odborníků na reklamu je zvýšený počet důsledkem ostřejšího konkurenčního boje firem na trhu a vyšší snahou zaujmout spotřebitele.

Rada pro reklamu označila za závadné například kvůli ochraně zájmů spotřebitele loňskou předvánoční reklamu Vodafonu, při níž firma umístila sobí parohy na reklamy konkurence. A také plakáty téže společnosti nabízející „nejvýhodnější roamingové služby“ kvůli sexismu. Dvě závadné reklamy si také nechal zadat obchodní řetězec Plus-Discount, jehož letáky byly radou označeny za srovnávací, klamavé a zavádějící.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).