Pizza Coloseum: franšíza cestou ke startu zajímavého byznysu - Euro.cz

Předplatné

  • 49x týdeník Euro
  • 30x Speciál
  • Přístup k premium článkům
  • Web bez reklam
  • Týdeník v elektronické podobě
Výhody předplatného

Přihlášení

Pizza Coloseum: franšíza cestou ke startu zajímavého byznysu

, Barbora Košňarová,
Pizza Coloseum: franšíza cestou ke startu zajímavého byznysu
Zdroj: Pizza Coloseum
Komerční sdělení

Na cestu franšízingu se rozhodli zamířit v síti restaurací Pizza Coloseum. V současné době mají po celé republice 15 restaurací, devět z nich je v Praze. Franšízovým systémem funguje nyní pět restaurací.

„Naše myšlenky směřující k franšízingu jsou pochopitelné. Je třeba se spojit s někým, kdo zná dané místo, jeho specifika, zvláštnosti, zná v místě lidi, dokáže přilákat návštěvníky, a ještě k tomu umí sehnat kvalitní zaměstnance. To my z Prahy nedokážeme zajistit k úplné spokojenosti,“ říká Tomáš Přibyl, výkonný ředitel restaurací Pizza Coloseum.

Pizza Coloseum by se měla ideálně objevit ve všech městech, kde žije zhruba 50 tisíc obyvatel a více. Všude tam chtějí jít cestou franšízingu. Jedinou výjimku tvoří Praha. „Tady si chceme ponechat celé rozhodování, celý provoz,“ podotýká Tomáš Přibyl. Ročně jsou přitom schopni otevřít až čtyři nové restaurace.

Nejúspěšnější franšíza Colosea funguje v Ostravě

Nejúspěšnější franšíza Colosea funguje v Ostravě, provozuje ji Lukáš Chlebovský. Ten si otevřel franšízovou Pizzu Coloseum v nákupním centru Nová Karolína. Brzy zjistil, že tento systém funguje a otevřel si další nákupním centru Avion. Franšízovým systémem fungují restaurace například i v Brně a v Teplicích, brzy bude otevřena další v Hradci Králové. Pozornost vedení společnosti se zaměřuje na další lokality ‒ Olomouc, Zlín, Plzeň a Liberec. „To jsou přednostní místa, ale neodmítneme žádného zájemce o provozování. Pokud by měl vlastní prostory, bylo by to velice zajímavé,“ vysvětluje šéf marketingového týmu Colosea Jakub Karlíček.

Zajímavá lokalita, prostory minimálně 400 metrů čtverečných a pro minimálně 120 hostů. To jsou základní podmínky pro zájemce o franšízu v Coloseu. K tomu zhruba pět milionů korun jako vstupní náklady na rozjezd, například na rekonstrukci interiéru. „My poskytujeme know-how, pomáháme s výběrem prostor, které navrhnou naši architekti, dodáváme také potřebné technologie. Personál i franšízanty školíme v rámci našeho školícího systému,“ sumíruje Přibyl.

Koncept restaurací Pizza Coloseum je jasný – stejný jídelní lístek ve všech pobočkách

Koncept restaurací Pizza Coloseum je jasný – stejný jídelní lístek ve všech pobočkách. A tedy i stejné postupy při výrobě pokrmů. O to se stará šéfkuchař celé sítě Marek Rauvolf. Pravidelně objíždí všechny restaurace, vysvětluje a předvádí jednotlivé postupy i servírování tak, aby každý měl v přípravě jasno. „Host by neměl na talíři poznat, zda jí jídlo v Praze či v Brně nebo v Teplicích,“ tvrdí Rauvolf. Všechny restaurace mají centrální zásobování, odpadá tady tak další obrovská časová i finanční zátěž pro provozovatele.

„Chceme být restaurací pro každodenní použití. Pro obědy v týdnu nabízíme obědové menu, pro obchodní jednání zase byznys oběd. Nabízíme příjemné prostředí při posezení večer s partnerkou. A když jdete s malými dětmi, pak jistě uvítáte naše dětské koutky,“ dodal Jakub Karlíček.

Více informací o franšízingu najdou zájemci na webových stránkách Pizza Coloseum.

Ohodnoťte tento článek