Petra Borová, Šárka Fialová

29. prosince 2008, 12:37 - mgr. Rita Kindlerová
29. prosince 2008, 12:37

Podravka-Lagris mgr.

marketingové manažerky
Značky Lagris a Podravka mají nově na starosti Petra Borová (33) a Šárka Fialová (26). Brand manažerka Lagrisu Petra Borová přišla do společnosti po mateřské dovolené z francouzské rodinné firmy Bongrain, kde pracovala na pozici brand manager senior a starala se o portfolio výrobků určených pro divizi Foodservice. Zkušenosti sbírala také v Unileveru či L´Oréalu. Značka Lagris, která je součástí chorvatské skupiny Podravka, je řízena z České republiky. Šárka Fialová nastoupila na post brand junior manažerka pro značku Podravka ze společnosti Penam, kde pracovala jako marketingová specialistka. Šárka vystudovala Podnikohospodářskou fakultu Vysoké školy ekonomické.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Volby 2017: kde volit, aneb jak najít volební místnost
Auta
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT?…
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Kam se poděl Natural 95 a běžná nafta? Nikam, teď se značí E5 a B7
Kolik může stát Škoda Karoq „v plné palbě“? Klidně přes milion
Technologie
Samsung udělá z mobilů ještě lepší počítače. Na Galaxy S8 a Note8 poběží Linux
Nejlepší protipirátská ochrana Denuvo padla. Cracky vznikají ještě v den vydání her
Podle výrobců grafik ještě těžní mánie nekončí, vydrží prý minimálně do konce roku
Tip: Jak odložit instalaci Windows 10 Fall Creators Update na pozdější dobu?
HP představilo pracovní konvertibilní tablet pro lidi pracující s nástroji firmy Adobe
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít