Petr Vondráček

01. června 2012, 12:07 - Naděžda Kubalíková
01. června 2012, 12:07

mBank

marketingový ředitel

Do pozice marketingového ředitele mBank nastoupil Petr Vondráček. V mBank bude zodpovědný za řízení marketingu nejen v České, ale i ve Slovenské republice. Jeho cílem bude především podpořit marketingovou komunikací značku mBank a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály. Petr Vondráček do mBank přišel z ČSOB, přesněji řečeno z Poštovní spořitelny, kde na různých manažerských pozicích pracoval téměř deset let. Od roku 2009 byl výkonným manažerem marketingové komunikace Poštovní spořitelny a byl mimo jiné zodpovědný za uvedení značky ERA na český trh. Vondráček je ženatý, má dvě děti a mezi jeho koníčky patří především rocková hudba, filatelie a sport.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Vznikl velký výrobce procesorů ARM pro servery, Marvell a Cavium se spojí za 6 miliard $
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít