Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Pomozte ochránit uživatele internetu a zachovat svobodný internet

12. září se bude v Evropském parlamentu hlasovat o evropské směrnici o autorském právu.…

Konference o coworkingu TechoCon 2018

Kanceláře se čím dál rychleji mění, práce v nich stejně tak. Jak funguje moderní…

Konec výmluvám a začátek mluvení anglicky se blíží!

Lidský druh je mistrem ve vymlouvání se. Vymlouváme se na počasí, na únavu, na děti, na…

Odchod si nedokážu představit

31. prosince 2007, 00:00 - Petra Sýkorová
31. prosince 2007, 00:00

EVA GINZELOVÁ, SPOLEČNOST DEN JAK SEN - Společnost Sodexho Pass Česká Republika koupila většinový podíl „zážitkové“ firmy Den jak sen. „Potřebovali jsme strategického partnera,“ říká Eva Ginzelová, jednatelka a stále menšinová majitelka firmy Den jak sen.

Jaké důvody vás vedly ke spojení se společností Sodexho Pass?

Motivace pro spojení se Sodexho Pass byla hlavně v tom, že získáme silného strategického partnera, který nám může pomoci udržet si významnou roli na trhu.

Den jak sen byla totiž první firma, která začala ve střední Evropě nabízet zážitky. To bylo v dubnu 2004. V prosinci téhož roku se objevila druhá firma, která nás jednoduše zkopírovala. Texty, strukturu, styl i popis aktivit. Prostě všechno bylo jako přes kopírák. Na začátku roku 2005 se objevila další firma, která se ani neobtěžovala vytvořit vlastní texty na webu a rovnou je kompletně překlopila, včetně pravopisných chyb a překlepů. A pak postupně přibyly další a další.

Dokážete si představit, že byste firmu prodala celou a odešla z jejího vedení?

Určitě ne. Přece jen je to firma, kterou jsem vybudovala od nuly. Museli jsme si všechno vymyslet úplně od začátku. Logo, design materiálů, celý systém, jak bude fungovat oběh dárkových poukazů a všechno ostatní. A nechtěla bych zažít, aby se z toho nakonec postupně stalo něco jiného. Možná že časem změním názor a budu chtít budovat cosi nového. Kdo ví.

Čeho si na vaší firmě nejvíc vážíte?

Myslím, že know-how a lidí. Jsem přesvědčena, že máme velmi dobře vypracovaný interní systém, který je ovšem zcela jiný než u Sodexho Pass. Podstatná část je stále závislá na lidském faktoru, protože s každým zákazníkem musíme osobně mluvit. A je docela náročné evidovat veškeré objednávky se všemi specialitami, které si lidé vymýšlejí.

Co byste poradila lidem, kteří se teprve chystají svoji firmu prodat?

Aby si velmi dobře rozmysleli, jestli ji vůbec chtějí prodat. A také jestli zrovna ten, který projeví zájem, je ten pravý. Možná budou nuceni s novým majitelem ještě dlouho pracovat, aby si byli jisti, že s ním pracovat mohou. Že si lidsky sedí. To se, myslím, povedlo u nás, i když samozřejmě v současné době vzájemně obrušujeme hrany.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
S čím při změně zdravotní pojišťovny nepočítejte?
Nejste alergičtí na jídlo?
V pátek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Jak vypadají SPZ na autech v Evropě?
Platíte víc za vlak kvůli slevě pro studenty a důchodce?
Auta
Retro: Vyzkoušeli jsme, jak se řídí Buick Series 40 Sedan (…
Škoda Octavia G-Tec je rychlejší. Tisíc kilometrů s ní ale už na jedno tankování nedáte
IAA Hannover 2018: Budoucnost užitkových aut? Hybridní, elektrická a autonomní
Euro NCAP: Volkswagen Touareg a Audi A6 za pět, Tourneo za čtyři a Jimny pouze za tři
Kvíz: Víte, kolik dostanete bodů za tyto přestupky?
Technologie
Samsung prý sníží výrobu operačních pamětí, aby jejich ceny zůstaly vysoké
Velký test výkonných SSD pro rozhraní M.2 PCIe
Apple už má výřez i v baterce. Rozborka iPhonů prozradila i další detaily
Samsung umožní prodloužení životnosti starších televizorů pomocí kitu. Ne v Česku
T-Mobile láká na nový modem pro „LTE na doma“. Je rychlý a ještě k tomu sexy
Hry pro příležitostné hráče