Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Výnos z dražby sběratelské kolekce „Muži 28. října“ získají váleční veteráni a děti po úrazech

Unikátní sběratelská kolekce „Muži 28. října“ vytvořená na počest 100. výročí vzniku…

Na internetu můžete díky PayU a Google Pay platit na jedno kliknutí

Budoucnost online plateb na internetu je v jednoduchosti. Zákazník chce zaplatit snadno a…

Kávovar JURA je tradice v moderním obalu

Pokud se řekne švýcarská přesnost, zřejmě si jako první představíte švýcarské hodinky,…

Odchod si nedokážu představit

31. prosince 2007, 00:00 - Petra Sýkorová
31. prosince 2007, 00:00

EVA GINZELOVÁ, SPOLEČNOST DEN JAK SEN - Společnost Sodexho Pass Česká Republika koupila většinový podíl „zážitkové“ firmy Den jak sen. „Potřebovali jsme strategického partnera,“ říká Eva Ginzelová, jednatelka a stále menšinová majitelka firmy Den jak sen.

Jaké důvody vás vedly ke spojení se společností Sodexho Pass?

Motivace pro spojení se Sodexho Pass byla hlavně v tom, že získáme silného strategického partnera, který nám může pomoci udržet si významnou roli na trhu.

Den jak sen byla totiž první firma, která začala ve střední Evropě nabízet zážitky. To bylo v dubnu 2004. V prosinci téhož roku se objevila druhá firma, která nás jednoduše zkopírovala. Texty, strukturu, styl i popis aktivit. Prostě všechno bylo jako přes kopírák. Na začátku roku 2005 se objevila další firma, která se ani neobtěžovala vytvořit vlastní texty na webu a rovnou je kompletně překlopila, včetně pravopisných chyb a překlepů. A pak postupně přibyly další a další.

Dokážete si představit, že byste firmu prodala celou a odešla z jejího vedení?

Určitě ne. Přece jen je to firma, kterou jsem vybudovala od nuly. Museli jsme si všechno vymyslet úplně od začátku. Logo, design materiálů, celý systém, jak bude fungovat oběh dárkových poukazů a všechno ostatní. A nechtěla bych zažít, aby se z toho nakonec postupně stalo něco jiného. Možná že časem změním názor a budu chtít budovat cosi nového. Kdo ví.

Čeho si na vaší firmě nejvíc vážíte?

Myslím, že know-how a lidí. Jsem přesvědčena, že máme velmi dobře vypracovaný interní systém, který je ovšem zcela jiný než u Sodexho Pass. Podstatná část je stále závislá na lidském faktoru, protože s každým zákazníkem musíme osobně mluvit. A je docela náročné evidovat veškeré objednávky se všemi specialitami, které si lidé vymýšlejí.

Co byste poradila lidem, kteří se teprve chystají svoji firmu prodat?

Aby si velmi dobře rozmysleli, jestli ji vůbec chtějí prodat. A také jestli zrovna ten, který projeví zájem, je ten pravý. Možná budou nuceni s novým majitelem ještě dlouho pracovat, aby si byli jisti, že s ním pracovat mohou. Že si lidsky sedí. To se, myslím, povedlo u nás, i když samozřejmě v současné době vzájemně obrušujeme hrany.


Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Zdražil váš dodavatel? Právě teď můžete bezplatně odejít
Jak si vyřídit výpis z katastru nemovitostí online?
Příspěvek na péči může měsíčně dělat i přes 15 000 Kč. Kdo má na něj nárok?
Lucemburčané si odchodem do penze pohorší nejméně
Jak banka rozhodne, jestli vám dá, nebo nedá půjčku?
Auta
Elektrobusy EKOVA Electron s ultrarychlým nabíjením
Seat Tarraco není čistý klon Kodiaqu. K Allspace má blíž (první dojmy)
Srovnání tříválců: Ford Focus 1.0 EcoBoost vs Opel Astra 1.0 Turbo vs Peugeot 308 1.2 PureTech
BMW představuje prototyp nového boxeru s oldschoolovým designem
V Německu na zemní plyn bez mýta
Technologie
Telegram zlepšil jazykovou podporu. Jak aktivovat komunitní český překlad?
Telefony porostou. Příští rok bude nejvíce těch s 6″ displeji a většími
GTA V nikdy nebylo levnější. Hru pro PC můžete mít za hubičku
Honor má nové logo. Podobné jako Huawei, ale v barvách Twilight
Prosincové záplatovací úterý přineslo řešení poškozeného Windows Media Playeru
Hry pro příležitostné hráče