Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Výnos z dražby sběratelské kolekce „Muži 28. října“ získají váleční veteráni a děti po úrazech

Unikátní sběratelská kolekce „Muži 28. října“ vytvořená na počest 100. výročí vzniku…

Na internetu můžete díky PayU a Google Pay platit na jedno kliknutí

Budoucnost online plateb na internetu je v jednoduchosti. Zákazník chce zaplatit snadno a…

Kávovar JURA je tradice v moderním obalu

Pokud se řekne švýcarská přesnost, zřejmě si jako první představíte švýcarské hodinky,…

Obchody Sklizeno kupují podíl ve třetí dodavatelské farmě

03. května, 15:03 - čtk
03. května, 15:03

Obchody Sklizeno investují do třetí farmy, která síti prodejen dodává své výrobky. Sklizeno prostřednictvím svého investičního centra koupí poloviční podíl ve farmě Struhy, která do obchodů dodává jogurty, mléko či selský sýr. Již dříve obchody investovaly do farem Olešná a Skřeněř.

Investici v řádu milionů korun farma využije primárně na rozšíření stád a na nákup nového technologického vybavení. To umožní navýšení produkce. „Farma Struhy je pro nás prototypem dodavatele, kterých bychom chtěli mít mnohem více. Poctivé řemeslo, setrvalá kvalita produktů, výroba s ohledem na životní prostředí,“ uvedl ředitel Sklizeno Petr Borkovec.

„Oproti bankovním půjčkám je pro nás tento způsob investice finančně výhodnější, navíc získáváme velkou podporu od našeho nejvýznamnějšího partnera, což je něco, co žádná půjčka nikdy nezajistí,“ dodal majitel farmy Struhy Aleš Kojetín.

Společnost investovala do farmy prostřednictvím svého investičního centra, které je společným projektem Sklizeno, investiční firmy Rohlik.cz investment podnikatele Tomáše Čupra a fondu RSJ Agro. Jeho cílem je pomáhat prostřednictvím investic v rozvoji podnikání malým a středním pěstitelům a producentům kvalitních potravin.


Čtěte: Superpotraviny místo hamburgerů. Fastfood prochází revolucí


Síť prodejen potravin Sklizeno loni zvýšila tržby o 40 procent na 630 milionů korun. Letos očekává tržby kolem miliardy korun. V letošním roce se chce zaměřit především na růst tržeb, expanzi na Slovensko a vytvoření prodejny nového typu o ploše kolem 500 metrů čtverečních. Firma chce také pokračovat v rozvoji vlastních produktů.

Sklizeno se zaměřuje na prodej zdravých a farmářských potravin. V dubnu 2016 se propojilo se sítí prodejen My Food a v listopadu téhož roku se sítí Náš Grunt. Nyní má přes 50 prodejen. Ve skupině vlastní Brno Investment Group podnikatele Petra Borkovce 55 procent, 29 procent drží David Kukla a téměř 11 procent Aleš Kotěra.

Dále čtěte:

Přijde český BioLidl? Branže kvalitních potravin hledá cestu z kruhu

Češi učí moldavské biosedláky. První sklizeň dorazí letos

Rohlíky s vůní benzínu. Na zákazu prodeje o svátcích profitují pumpaři



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
3 tipy, jak si snížit daňovou povinnost ještě do konce roku
Kdy potřebujete výpis z katastru nemovitostí?
Kdy se (ne)vyplatí pracovat při exekuci?
Test: která navigace do auta je ta nejlepší
Co je dobré vědět o dobrovolném důchodovém pojištění?
Auta
Nejprodávanější automobilové značky na světě: Vede Toyota,…
Modernizace pro UAZ Profi
VW chce překonat Porsche na Nürburgringu. Využije k tomu elektrický speciál z Pikes Peak
Rekordní Bloodhound SSC, který zatím své schopnosti nepředvedl, je na prodej za pakatel
McLaren 720S Spider: Do prodeje míří extrémně rychlý roadster. Stojí sedm milionů
Technologie
První kolo WiFi4EU ukončeno. Víme, které české obce dostanou dotace na internet
Nvidia brzo vydá grafiku GeForce RTX 2060, bude mít GPU s 1920 stream procesory
Špičkový držák dvou monitorů Stell SOS 2020 (recenze)
Planeta Blink. Konec vývoje EdgeHTML není dobrý pro web [komentář]
Google+ opět děravý. Google síť nakonec ukončí o čtyři měsíce dříve
Hry pro příležitostné hráče