Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

Pobočka řetězce Chopt, ilustrační foto
Pobočka řetězce Chopt, ilustrační foto
Autor: Profimedia.cz

Bez pokladen a stolů pro hosty: v USA se množí restaurace, které jen vydávají jídlo

19. listopadu, 06:27  -  František Novák
Pobočka řetězce Chopt, ilustrační foto
Pobočka řetězce Chopt, ilustrační foto
Autor: Profimedia.cz
19. listopadu, 06:27

Nová pobočka newyorského řetězce Chopt Creative Salad nemá žádné stolky pro zákazníky ani pokladny. Slouží pouze pro vyzvedávání jídel. Stejným směrem jde i řetězec z Atlanty Chick-fil-A. Jídlo se objednává a platí přes mobilní aplikaci.

Objednávání jídel z restaurací prostřednictvím mobilních aplikací nutí restaurační řetězce změnit svůj desítky let zavedený obchodní model. Místo budování jídelen nové pobočky už mají pouze výdejní pult, kde si lidé objednávku vyzvednou. Tím, že se platí online, odpadá také potřeba pokladny.

Nový trend ukazuje společnost Chopt Creative Salad, jež má většinu ze svých 61 poboček v New Yorku. Nová pobočka už nemá žádné stolky ani pokladny. Pouze kuchaře, kteří vydávají připravená jídla.

Stejně se zařídil i restaurační řetězec z Atlanty Chick-fil-A. Jeho pobočky v Nashvillu a Louisville přijímají pouze online objednávky. Tento trend souvisí s rozmachem služeb Uber Eats a Grubhub na americkém trhu, napsala agentura Reuters.


Šéf Burger Kingu Ryška: Nejvíce lidí vyndá z burgeru zeleninu