Novinky vznikají půl roku

16. dubna 2007, 00:00 - (ina)
16. dubna 2007, 00:00

Jak se zavádí na trh nový produkt? Ideální doba od záměru k reálnému prodeji je podle Renaty Kocianové z České pojišťovny šest až devět měsíců. * Jak začíná proces tvorby nového pojišťovacího produktu? Samozřejmě vždy u potřeb klientů. Ty průběžně sledujeme podle jednotlivých segmentů, a to hlavně podle rodinného statusu a příjmu.

Jak se zavádí na trh nový produkt? Ideální doba od záměru k reálnému prodeji je podle Renaty Kocianové z České pojišťovny šest až devět měsíců.

* Jak začíná proces tvorby nového pojišťovacího produktu?

Samozřejmě vždy u potřeb klientů. Ty průběžně sledujeme podle jednotlivých segmentů, a to hlavně podle rodinného statusu a příjmu. Někteří klienti potřebují především zajištění rizika, například pro splácení hypotéky, jiní chtějí zabezpečení dětí a další hledají možnost, jak efektivně střádat finanční prostředky pro důchod.

Nástroje, jak zjistit potřeby klientů, jsou nejrůznější formy průzkumů trhu. Z nich se dozvíme aktuální společenské trendy a jsme pak schopni rychle reagovat na rodící se obchodní příležitosti.

* Když už se obchodní příležitost objeví, jaký vývoj následuje?

Zjistíme-li, že přišla vhodná doba pro nový produkt, přichází fáze ověřování našich předpokladů. Navrhneme hlavní produktové rysy, tedy hodnotovou nabídku a obvykle kvalitativními průzkumy se vhodné cílové skupiny dotazujeme a ověřujeme správné nastavení parametrů a vlastností produktu. Tato fáze jde hlavně za útvary produktového managementu. Pojistní matematici následně navrhnou vnitřní konstrukci produktu. V této chvíli je nutno dodatečně ověřit pracovníky ziskovost záměru. Pokud je produktový záměr uzavřen, začne definování konkrétního zadání pro implementaci produktu do informačních systémů.

* Jak dlouho trvá proces tvorby produktu a po jaké době se přistupuje k jeho obměně?

Ideální doba od záměru do uvedení na trh je šest až devět měsíců. Co se týká produktového portfolia, je základem pečlivé sledování trhu. Jeho potenciál určuje čas na obměnu. Práce našeho úseku není ale jen vymýšlet nové produkty. Významnou úlohou je pravidelně sledovat i vývoj těch stávajících a pokud jejich prodej neprobíhá podle našeho přání, konstrukčně je upravujeme. Různé segmenty klientů mají specifické potřeby a těm naše produkty neustále přizpůsobujeme. Tvorba nových produktů je o permanentním přemýšlení o trhu a možnostech, které v danou chvíli nabízí. *

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak získat hypotéku, nebo půjčku, kterou vám banka odmítá schválit
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Auta
Retro: Ford Mustang přežil i zlé časy. A dnes je to úplný…
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC ztrácí. ABT má řešení
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Technologie
Compact od Sharpu dostojí svému názvu. Navíc má nejrychlejší displej
Zotac uvádí krátkou GeForce GTX 1080 Ti s vodním chlazením, pro kompaktní highendová PC
OLED, QLED a Smart TV. Jaké jsou nejlepší televizory roku 2017?
Jak (ne)funguje propojení počítače s mobilem ve Windows 10 Fall Creators Update?
Mladí Číňané soutěží ve virtuálním tleskání prezidentovi, mají na to aplikaci
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít