Nové logo a strategie

23. dubna 2009, 17:17 - mgr. Rita Kindlerová
23. dubna 2009, 17:17

Společnost

Společnost Anect změnila po patnácti letech své logo. Změna souvisí s novou strategií společnosti. Nové logo i strategii představil generální ředitel Jaroslav Hloušek (vpravo) na slavnostní akci pro své zákazníky a partnery v pražském p. m. clubu. Večerem, který vedle ukázek tance a hudebního programu zahrnoval i módní přehlídku, provázel moderátor Libor Bouček (vlevo). Slavnostní akce se zúčastnilo na 150 hostů.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Víkend bude plný prázdnin: trošku volna a více času
Servisní prohlídka auta na zimu: Kolik stojí a na co se zaměřit
Dlouhá cesta do práce? I na dojíždění a stěhování existuje příspěvek
Babišov: 10 důvodů, proč ANO vyhrálo volby
Investujeme do podílových fondů
Auta
Neodolatelně lákavá nabídka pro dealery VW a Škoda? Hyundai…
Bateriová revoluce: Toshiba má akumulátor, který se nabije za šest minut
Opel Insignia GSi sice nemá šestiválec, ale na Ringu je o 12 sekund rychlejší než OPC
XF Sportbrake vrací Jaguar do hry velkých ředitelských kombíků
Zaspí silničáři i letos? Časem by mohlo být každoroční překvapení ze sněhu minulostí
Technologie
O2 kvůli konci roamingu v EU nevykrvácelo. Naopak zvyšuje zisk
Adware a Defender zpomalí váš počítač nejvíce, Eset a F Secure naopak nejméně
Nákupní tip: Čtečka Kindle Paperwhite je dnes o 800 Kč levnější
Nejsme napojení na ruskou vládu, říká Kaspersky a poskytne důkaz
Opustí AMD s GPU továrny GlobalFoundries? Čipy Navi na 7 nm má prý vyrábět TSMC
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít