Menu Zavřít

Nové knihy pro váš úspěch

2. 11. 2010
Autor: profit

Nakladatelství Grada vypustilo na trh dvě knižní novinky. V té první se dozvíte co dělat, aby váš podnik nepostihla platební neschopnost a ta druhá vám pomůže s tím rozvíjet sama sebe.

Foto: Grada

Řízení platební schopnosti podniku

Publikace je věnovaná teoretickým východiskům a praktickým otázkám řízení platební schopnosti podniku. Řízení platební schopnost autoři chápou jako jeden ze strategických úkolů řízení podniku ovlivňujících jeho hodnotu. Z krátkodobého hlediska má prioritu před řízením výnosnosti. Kritérium růst hodnoty podniku je rozhodující i pro výběr strategie řízení čistého pracovního kapitálu a jeho složek. Z hlediska výnosnosti je zejména vlastníky preferovaná minimalizace čistého pracovního kapitálu, což může vést k růstu rizika výpadků v plynulosti výroby a nedostatku hotovosti. Základním předpokladem udržení platební schopnosti podniku je proto odhad a řízení rizik i nákladů spojených s poskytováním obchodních úvěrů, minimalizací zásob a hotovosti, jakož i s vývojem měnového kursu. Značná pozornost je věnována hodnocení a minimalizaci rizika neschopnosti, resp. neochoty zákazníka uhradit poskytnutý obchodní úvěr, což je nejčastějším důvodem výpadku v příjmech podniků. Autoři touto publikací reagují na aktuální problémy podniků spojené s řízením peněžního toku a prezentují výsledky své výzkumné činnosti i praktické zkušenosti.

autor: Režňáková Mária a kolektiv

ISBN: 978-80-247-3441-5

formát: B5

vazba: V2

počet stran: 192

prodejní cena: 298 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Tajemství úspěchu

Kniha sleduje cesty lidí k úspěšnému životu. Je možné ji vnímat jako implicitní návod k dosažení úspěchu v podmínkách střední Evropy počátku jednadvacátého století. Jádrem výkladu je sice popis myšlení a chování lídrů, tedy lidí, jejichž úspěch je veřejně znám a registrován, ale najdete zde i kapitoly zabývající se spokojeností, užitečností a zralostí v soukromém životě či rolí lídrů ve výchově a vzdělávání, podobně jako úvahy o tom, mezi jakými typy úspěchu můžeme volit a za jakých podmínek lze různých podob a podstat úspěchu dosáhnout. Výklad konfrontuje teoretické poznatky s autorovou praxí konzultanta, lektora, facilitátora a mediátora. Všímá si především místního pojetí úspěchu, jež je odlišné jak od pojetí severoamerického, ale i asijského nebo afrického. Je dokládán příklady z české, československé a středoevropské praxe.

autor: Plamínek Jiří

ISBN: 978-80-247-3658-7

formát: A5

vazba: V2

počet stran: 192

BRAND24

prodejní cena: 249 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).