Nové čtení: o reklamě a potenciálu

05. listopadu 2010, 11:13 - Profit
05. listopadu 2010, 11:13

Pokud jste právě dočetli nějakou zajímavou knížku a ohlížíte se po nějakém jiném čtení, máme pro vás dva tipy.

Foto: Grada

Efektivní studijní dovednosti - Odemkněte svůj potenciál

Studium na vysoké škole je příležitostí se dále rozvíjet. Kniha vybízí k sebereflexi a osobnímu rozvoji. Jen tak si totiž můžete vybudovat profesionální přístup k práci. Rozhodnete-li se osvojit si tento sebereflektivní přístup - otevřenost novým zkušenostem a pozitivní myšlení -, budete nejen schopnými studenty vysoké školy, ale také těmi, kteří se rozhodli učit se novým věcem po celý svůj život. Přejeme vám mnoho úspěchu na cestě za poznáním.

- Rychlé testy

- Poznejte sami sebe

- Předpoklady uplatnění v pracovní sféře

- Jak efektivně číst a rychle se zorientovat v textu

autoři: Price Geraldine, Maier Pat

ediční řada: Psychologie pro každého

formát: B5 (17×24 cm)

vazba: V4

rozsah: 368 stran

prodejní cena: 449 Kč, 19,31 €

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Reklama - jak dělat reklamu - 3., aktualizované a doplněné vydání

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze světa české a zahraniční reklamy, přibližuje novinky z oblasti moderních forem marketingové komunikace a emocionálního působení a nabízí nové příklady z reklamní praxe. Díky knize zjistíte, co je reklama a jak působí, jak „krok za krokem“ připravit účinnou reklamní kampaň, jaká média vybrat, jak vytvořit tu „správnou“ reklamu, jaké barvy, obrazy a slova používat či jak si vybrat správnou agenturu. Dozvíte se také, jaké moderní přístupy ke zjišťování účinnosti reklamy existují, jaké jsou nové trendy v marketingové komunikaci nebo co není v reklamě dovoleno. Přestože se kniha věnuje z větší části právě reklamě, je určena všem zájemcům o problematiku komerčních komunikací, nejen marketingovým a reklamním manažerům a specialistům, pracovníkům komunikačních a reklamních agentur a studentům.

autoři: Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří

ISBN: 978-80-247-3492-7

formát: B5

vazba: V2

počet stran: 208

prodejní cena: 249 Kč

vydala: Grada Publishing, a.s., www.grada.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Povinné ručení? Nejlevnější není vždy nejlepší
Chcete si přivydělat? Staňte se členem volební komise
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
4K, HDR a 5× větší úhlopříčka, než má vaše televize. Nový projektor od BenQ stojí jen 40 000 Kč
Panelové prostředí pro aplikace ve Windows žije. Možná si ho brzy osaháme
Vznikl velký výrobce procesorů ARM pro servery, Marvell a Cavium se spojí za 6 miliard $
Připravte si lyže. NaSvah.cz vám najde nejlepší střediska v Česku a na Slovensku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít