Nové centrum v Brně obslouží zákazníky e-shopů Pixmania ve 14 zemích

24. května 2011, 11:10 - stu
24. května 2011, 11:10

Francouzský provozovatel e-shopů Pixmania otevře nové logistické centrum a středisko služeb v Brně. Bude z něj obsluhovat zákazníky ve 14 evropských státech.

 Foto: Profimedia.cz

 Provozovatel evropské sítě e-shopů Pixmania otevře tento týden v Brně logistické centrum a středisko služeb. Z něho bude obsluhovat 14 ze 26 zemí, kde působí. Do roku a půl by mělo mít centrum 200 zaměstnanců. 

Brněnská pobočka bude sloužit jako druhý centrální sklad, z něhož se bude rozvážet zákazníkům část zakoupeného zboží. Část dodávek bude i nadále pokrývat dosavadní pařížské logistické centrum. Vlastní sklady se zbožím mám Pixmania i ve švédsku. Tamním zákazníkům ovšem bude Brno poskytovat servisní podporu. Služby a servis bude brněnská pobočka zajišťovat ještě pro polský, český, maďarský, slovenský, slovinský, rakouský, estonský, litevský, lotyšský, německý a skandinávský trh.

Francouzská Pixmania zvolila Brno díky jeho centrální poloze v regionu, který bude obsluhovat. Zároveň mu pomohlo, že tam už působí společnost Dixons, která vlastní 77 procent akcií Pixmanie a v Česku provozuje síť obchodů s elektronikou Elektroworld. „Hledali jsme místo, kde můžeme sehnat kvalitní zaměstnance. Brno má univerzity, z jejichž studentům si můžeme vybírat. Navíc tam působí velké firmy jako IBM, od kterých případně můžeme kvalitní lidi přetáhnout,“ vysvětluje Steve Rosenblum, spoluzakladatel a ředitel Pixmania Group.

Ve 14 zemích, které bude Pixmania nově z Brna obsluhovat, měla firma loni obrat 150 milionů eur. „Do tří let chceme tento obrat zdvojnásobit,“ dodává Rosenblum. Celkem měla loni Pixmania obrat 900 milionů eur. V Česku loni e-shop Pixmanie utržil 10 milionů eur, přičemž do tří let se chce dostat na 30 až 40 milionů eur. „Zatím jsme nenabízeli nákup na dobírku, což je neoblíbenější způsob platby v Česku. To se s otevřením brněnského centra změní. Umožní nám to rychle růst,“ tvrdí Rosenblum.

Oproti konkurentům chce v Česku nabídnout nejnižší ceny v kombinaci s rychlými dodávkami a nabídkou značek, které se v Česku běžně neprodávají. Jejich servis bude Pixmania řešit právě přes brněnské centrum. Porouchané zboží tam zákazníci odešlou. Pokud nebude zboží do 21 dnů opraveno, vrátí obchod klientům peníze. Podobná sběrná místa pro vyřizování reklamací bude brněnský tým budovat i v ostatních státech.

Menším obchodníkům hodlá Pixmania i v Česku nabídnout platformu Pixplace. Za poplatek jim umožní prodávat své zboží v e-shopu Pixmania, čímž jim dají přístup k tisícům kupujícím, kteří na Pixmanii nakupují.

Pro zákazníky, kteří neholdují internetovým nákupům, otevře Pixmania síť malých kamenných obchodů, kde bude nabízet zboží za internetové ceny. Tyto obchody budou sloužit i jako místa pro osobní vyzvednutí zboží koupeného přes internet. 

 

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Známé tváře a volby: Které známé osobnosti podporují ANO, KSČM, či ODS?
Chcete půjčku vyřídit online?
Jaký má vliv sdílené ubytování na českou ekonomiku?
Po svatbě vás vyřizování na úřadech nemine!
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Auta
Nový Jeep Compass má za sebou testy IIHS. Obstál bez…
Na dálnici D1 bylo spuštěno další úsekové měření. Je totiž potřeba vybrat více peněz
Porsche 718 Boxster a Cayman GTS se mohou pochlubit vyšším výkonem
Podruhé a lépe. Surface Book 2 je rychlejší, lépe vybavený a může být zcela tichý
Příval malých crossoverů na český trh nebere konce. Dnes dorazil Citroën C3 Aircross
Technologie
Google převlékne Kalendář do Material Designu. Takhle bude vypadat
Seznamu se daří. Stejně jako Google žije primárně z reklamy
Tip: Jak získat Windows 10 Fall Creators Update co nejdříve?
Google překvapil. Kvůli lepším fotkám navrhl vlastní procesor
Už i pevným diskem se dá špehovat, funguje jako mikrofon. Hrozba pro bezpečnost
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít