Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Jak připravit dům k prodeji

Prodáváte dům a stěhujete se do nového nebo si plánujete pořídit byt? Víte, co všechno…

PayU Hub zjednodušuje expanzi českých e-shopů do zahraničí

Český e-commerce trh každým rokem roste, nicméně úspěšné e-shopy se rozšiřují i za české…

Chcete získat a udržet zákazníky a platit jen za změřený výkon? Vyzkoušejte Rondo.cz

Kamenné prodejny i eshopy dlouhodobě bojují s tím jak získat a udržet zákazníky. Přitom…

Nová česká online cestovní kancelář Trip.market se zaměří na firmy

23. května 2017, 09:45 - red
23. května 2017, 09:45

V Česku vznikla nová online cestovní kancelář s unikátním mixem služeb. Služba Trip.market Business pod vedením podnikatele Víta Rosberga cílí na firemní klientelu, jíž chce na jednom místě nabídnout služby dostupné běžně pouze samostatně. Nejsilnějším nástrojem nového e-commerce projektu je pokročilý program cestování pro firmy, v němž si mohou klienti Trip.market Business rezervovat nejvýhodnější letenky i ubytování v požadované destinaci.

„Našim cílem je poskytovat službu, která českým firmám zjednoduší zařizování cest do zahraničí. Klademe důraz na to, aby byl celý proces efektivní, přehledný a komfortní pro uživatele, kteří letenky a ubytování vybírají, stejně jako pro ty, kteří náklady schvalují. Využívání našich služeb je přitom výhodné nejen firmy, ale i pro její zaměstnance – ti od nás získají platební kartu VISA Premium s rozsáhlým cestovním pojištěním pokrývajícím i ztrátu osobních dokladů pro všechny členy výpravy nebo službu asistenta připraveného vyřešit jakýkoli problém na cestě nebo při vyhledávání,“ popisuje hlavní výhody služby Trip.market Business její zakladatel a ředitel Vit Rosberg.

Trip.market Business nabízí firemním klientům plně individuální přístup do celého systému rezervací. Každý z uživatelů má možnost jednoduše a bez prostředníka nakupovat či rezervovat letenky a ubytování. Systém současně umožňuje spravovat několik úrovní autorizace rezervací včetně detailního reportování všech nákladů.

Uživatelský komfort služby Trip.market Business dále zvyšuje garance vyhledání náhradní letenky do pěti minut či propojení systému s kalendářem a nástroji na správu rozpočtů. Vývojový tým služby Trip.market Business již dokončil i plně automatizovaný systém pro správu všech stávajících loajalitních programů, které mají firmy zřízeny u jednotlivých aerolinek a hotelů. „Náš systém v zásadě přenáší celé letiště k firmám do kanceláře,“ shrnuje Rosberg.



Sdílení

Líbí se Vám tento článek?
Sdílejte ho

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Čtěte také

Komentáře

Finance
Jak se mění zálohy na zdravotním a sociálním u OSVČ a OBZP v roce 2019?
Nechat se zaměstnat, nebo zaměstnávat?
Jak musíte zadat platební příkazy, aby to došlo do konce roku?
Jezdíte na vánoční trhy do zahraničí bezpečně?
Jak si spočítat daně u spolupracující manželky
Auta
Co se stane, když za jízdy zmáčknete tlačítko parkovací…
Proč stupnice tachometru tak moc přesahují skutečnou maximální rychlost auta?
Automobilky musí do roku 2030 nakonec snížit emise CO2 o 37,5 %. Těšte se na elektromobily
Retro test Škoda 1203: Československá legenda slaví půl století!
Tipy na nejvýhodnější smartphony: rychlík, prcek i bezrámečkový krasavec
Technologie
October 2018 Update už je ve službě Windows Update k dispozici všem
Výzkum potenciálu rozvoje umělé inteligence v České republice poukazuje na možné problémy
Odemčené 28jádro Intel Xeon W-3175X už jde do prodeje, stojí přes sto tisíc
Živnostníci všech bank si nově mohou u MONETA Money Bank sjednat kreditní kartu plně on-line
Huawei a ZTE jsou prý hrozbou i pro Česko, varuje úřad
Hry pro příležitostné hráče