Nezvládnutý marketing: příliš výhodná akce vedla k čistce v Peugeotu - Euro.cz

Zprávy

Přihlášení

Nezvládnutý marketing: příliš výhodná akce vedla k čistce v Peugeotu

, dah,
Nezvládnutý marketing: příliš výhodná akce vedla k čistce v Peugeotu
Zdroj: Peugeot Kommunikation

Automobilový koncern PSA Peugeot Citroen propustil ze svého německého zastoupení tři vrcholné manažery. Důvodem je zjevně zpackaná marketingová akce.

Důvod vyhazovů, jimž podle vyjádření Peugeotu neunikl ani zemský šéf francouzského importéra v Německu Benno Gaessler, automobilka neuvedla, její mluvčí nicméně podotkl, že PSA „má vždy na zřeteli spolehlivost vůči partnerům“.

Týdeník Automobilwoche s odvoláním na zdroj obeznámený se situací kolem dotyčného francouzského dovozce napsal, že trojice propuštěných manažerů nese důsledky za společnou marketingovou akci se společnostmi Sixt Leasing a poskytovatelem telekomunikačních služeb 1&1, která se vymkla kontrole.

 Management PSA Německo před čistkou
Klid před bouří. Takto šéf Albéric Chopelin (uprostřed) pózoval se svými podřízenými na podzim 2016. Nynějšímu vyhazovu neunikl ani zemský šéf Benno Gaessler (čtvrtý zleva)

Na potíže si dovozce zadělal nabídkou modelu Peugeot 208, který si zákazníci operátora 1&1 s určitým telekomunikačním paušálem mohli vzít na leasing u firmy Sixt s měsíční splátku 99,99 eura (2690 korun). Zájem o nezvykle výhodnou nabídku výrazně předčil očekávání importéra a především podle citovaného týdeníku rozzlobil prodejce Peugeot.

Informace o předmětu sporu potvrzuje i Sdružení partnerů Peugeot v Německu (VPPD), které na svých internetových stránkách v souvislosti s problematickou marketingovou akcí píše o „značné rezonanci a zlobě“.


Přečtěte si také:

Autosalon A. Charouz Motors dluží státu miliony. Skončil v konkurzu

Antonín Charouz


Úklid v řadách managementu německému zastoupení nařídilo nečekaně vedení v Paříži. Trojice dotčených manažerů byla ve funkci teprve půl roku. Do doby, než na jejich pozice nastoupí noví, přebírá jejich agendu šéf německého zastoupení Alberic Chopelin.

S rozkolem v německé distribuci se automobilka potýká právě v době, kdy se chystá převzít německého konkurenta Opel.

Dále čtěte:

Slovenská firma představila nové létající auto

Britský ministr žádá náhrady pro majitele problémových škodovek

Čína podporuje ekologická auta. Do roku 2025 jich chce prodávat 7 milionů ročně