Menu Zavřít

Nábytkářský řetězec Kika spustil v Česku internetový obchod

26. 1. 2017
Autor: Profimedia.cz

Nábytkářský řetězec Kika spustil v Česku internetový obchod. Společnost tu nyní prezentuje 8000 výrobků, do budoucna se nabídka rozšíří na zhruba 20 tisíc položek nábytku a bytových doplňků. Kika byla jedním z posledních větších prodejců nábytku, které on-line prodej neumožňovaly.

„Díky spolehlivému servisu jsme schopni doručit zboží kamkoli v České republice do tří pracovních dnů,“ uvedl generální ředitel společnosti Jakub Střeštík. Firma již loni uvedla, že chce dosáhnout v budoucnu obratu on-line prodejů kolem miliardy korun. Některé nábytkové sestavy s možností individuálního plánování bude ale možné koupit pouze v prodejnách.

Konkurenční IKEA spustila e-shop loni na podzim. On-line prodej nabízejí i další velcí prodejci, například Sconto či Asko nábytek. V ČR se přes internet prodá asi desetina nábytku.


Siko investuje. Čtete více:

Řetězec Siko koupelny letos investuje půl miliardy. Otevře nové pobočky

 Siko koupelny


Podíl řetězce Kika na trhu s nábytkem dosahuje osmi procent, jde o dvojku na trhu po IKEA. Polovina trhu patří drobným prodejcům. Mezi další větší prodejce nábytku patří Sconto, Jysk, Asko-Nábytek a Möbelix CZ. Prodeje nábytku loni v Česku podle odhadu Asociace českých nábytkářů dosáhly 35,5 miliardy korun.

BRAND24

Kika vykázala v Česku ve finančním roce 2014/2015 tržby 1,7 miliardy korun. Zisk klesl ze 46 na 20 milionů korun. Do obchodních domů přišlo přes 900 tisíc platících zákazníků.

Nyní má společnost v ČR osm obchodních domů, stavbu tří dalších plánuje. Kika působí na českém trhu od roku 2005. Původně rakouská rodinná společnost změnila v roce 2013 majitele a stala se součástí globálního holdingu Steinhoff International.


  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).