Na internetu je nejefektivnější reklama na Google a Seznamu

04. srpna 2011, 13:07 - Profit, TZ
04. srpna 2011, 13:07

Majitelé web stránek a e-shopů měsíčně utratí v průměru 15 000 - 30 000 Kč na internetovou reklamu. Mezi nejpreferovanější marketingové aktivity patří reklamní kampaně v Google, Seznam, SEO optimalizace, newslettery, PR články a tvorba pomocných obsahových webů. Vyplývá to z průzkumu ByznysWeb.cz, který nabízí redakční systém na tvorbu www stránek a eshopů.

Foto: Profimedia.cz

„Z 500-ti oslovených klientů využívajících služby ByznysWeb.cz až 58 % považuje investici do PPC internetové reklamy za efektivní, jelikož je dobře měřitelná. Například, pokud podnikatel investuje 15 000 Kč, díky podrobnému měření ví, že z reklamy reálně získal 20 zákazníků, kteří nakoupili za 120 000 Kč. Návratnost investic je okamžitě viditelná. Takto přesné měření neumožňuje žádný jiný typ reklamy,“ popisuje výsledky průzkumu Ing. Petronela Varačková, marketing specialist ByznysWeb.cz.

Nejčastější je PPC reklama kombinovaná se SEO optimalizací, kterou preferuje až 26 % respondentů. 12 % oslovených zákazníků si vytvořilo pomocné obsahové www stránky na podporu prodeje a zvýšení návštěvnosti na svých webech; 4 % respondentů vidí potenciál i v odesílání hromadných mailů na vlastní nebo zakoupené databáze a v odesílání PR správ.

Zvyšování návštěvnosti na mých stránkách realizuji:

  • formou PPC reklamní kampaně (Sklik, Google AdWords, Etarget, Facebook)
58 %
  • SEO optimalizací
26 %
  • tvorbou pomocných obsahových webů
12 %
  • prostřednictvím hromadných mailů a PR správ
4 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

„V průzkumu jsme dále zjišťovali, jakou částku majitelé eshopů a www stránek měsíčně minou na internetovou reklamu a zjistili jsme, že až 47 % zákazníků služby ByznysWeb.cz investuje 15 000 - 30 000 Kč na zviditelnění svého webu nebo e-shopu prostřednictvím internetové reklamy,“  dodává Ing. Varačková.  37 % oslovených respondentů vyčlení ze svého měsíčního rozpočtu na internetový marketing od 3000 do 15 000 Kč, 10 % více jak 30 000Kč a 6 % maximálne 3000 Kč.

Za měsíc investuji do internetové reklamy v průměru:

  • více jak 30 000 Kč
10 %
  • 15 000 - 30 000 Kč
47 %
  • 3000 - 15 000 Kč
37 %
  • max. 3000 Kč
6 %

Zdroj: www.ByznysWeb.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdo vlastní naše pojišťovny?
5 věcí, které si pamatujte o dokumentárním akreditivu
Zdraží plyn v topné sezóně? Jaké faktory ovlivní jeho cenu?
Všude stejně: jak moc riskujete, když používáte univerzální hesla a pořád stejný PIN?
Kdy je vhodná doba pro přezutí a výměnu pneumatik
Auta
VW Arteon je sice moderní, ale výkonem na starší Passat CC…
Kvíz: Znáte tyto přezdívky modelů aut nebo jiných dopravních prostředků?
Galerie: Kdo je konkurencí pro šestiválcový Stinger GT? Nová Kia mnoho soupeřů nemá
Nové Audi A7 Sportback už je jen hybrid. A zatím bez dieselu
Kia Stinger oficiálně přijela na český trh. Je to auto, které má velký potenciál
Technologie
Velký přehled: Kdo vlastní naše pojišťovny?
GeForce GTX 1070 Ti už se objevují na fotografiích, prosáklo skóre v 3DMarku
Cnews FM: Microsoft vydal Windows 10 Fall Creators Update [podcast]
Vyšel Total Commander 9.10. Co je nového?
Philips začíná upgradovat své televizory na Android 7.0, na rozdíl od Sony ale ne všechny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít