Mountfield: Neobvyklá služba zákazníkům...

05. května 2003, 00:00 - Připravil Zdeněk Kubín, kubin@profit.cz
05. května 2003, 00:00

po deseti letechPřed deseti lety, v čísle 19/1993, psal Profit o firmě Mountfield. Po deseti letech se Profit ptal ředitele a zároveň spolumajitele firmy Ivana Drbohlava, co se změnilo za dobu její, existence a co považuje za největší úspěch."Od roku 1993 se v Mountfieldu událo velmi mnoho.

po deseti letech

Před deseti lety, v čísle 19/1993, psal Profit o firmě Mountfield. Po deseti letech se Profit ptal ředitele a zároveň spolumajitele firmy Ivana Drbohlava, co se změnilo za dobu její, existence a co považuje za největší úspěch.

„Od roku 1993 se v Mountfieldu událo velmi mnoho. Krátce řečeno, firma dospěla, zesílila a stala se dominantní na tuzemském trhu se zahradní technikou a bazény. V roce 1994 jsme měli 12 vlastních prodejních center. Dnes je jich 49 a jsou rovnoměrně rozmístěna po celé republice. V roce 1996 Mountfield poprvé překročil hranici jedné miliardy roční maloobchodní tržby. Vloni jsme dosáhli už 2,15 miliardy korun. V roce 1998 se Mountfield, do té doby fungující na základě živnostenského oprávnění, změnil na akciovou společnost. V průběhu let jsme výrazně rozšířili prodávaný sortiment, například o další nadzemní a zapuštěné bazény, zahradní traktory, ale také třeba jízdní kola nebo skútry. Rozšířili jsme také výrazně služby. Jako první jsme už od roku 2001 začali poskytovat na veškerý sortiment dvouletou záruku (tedy o 2 roky dříve než stanovil zákon). Od 22. dubna 2003 jsme se rozhodli jít ještě dál: začali jsme na veškerý sortiment poskytovat sedmiletou záruku! Tak dlouhou záruku si můžeme dovolit poskytovat díky tomu, že jsme od letoška začali zákazníkům poskytovat na tuzemské poměry zcela revoluční, převratné služby: Technicky vyspělejší výrobky odvážejí naši speciálně vyškolení technici zákazníkům až na zahradu, tam je před zákazníkem sestaví, uvedou do provozu, předvedou všechny funkce při praktické činnosti a poskytnou veškeré potřebné rady k jejich správné obsluze a údržbě. To vše je už v ceně, zákazníci neplatí za tuto službu ani korunu navíc. Obdobný postup je i u nadzemních bazénů. Abychom mohli tyto služby poskytovat, přijali jsme 280 nových zaměstnanců, kteří prošli speciálně zaměřenými školeními. Vybavili jsme je veškerou montážní technikou a 96 novými montážními automobily. V současně době jsme největší a nejaktivnější prodejci zahradní techniky a bazénů v ČR. To považujeme za svůj největší úspěch.“

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Chcete mít jako živnostník slušný důchod?
Rozhovor se zakladatelem Trip.market aneb jak si sestavit dovolenou podle vlastních představ
dTest: Které dary musíte zdanit a kolik odvedete státu?
Práce pro více zaměstnavatelů během roku 2017 a daně
Auta
Také Apple připravuje autonomní řízení. Jeho systém má být…
Srážka se zvěří hrozí nejen na podzim. Co v takovém případě dělat?
Automobilce Mini došla trpělivost. Na Dakar pošle auta s pohonem 4×4 i zadokolky
Je pohon na LPG ohrožený druh? Originálních aut na plyn už moc nekoupíte
Škoda představuje model Ke Luoke. Je to prodloužený Karoq pro Čínu
Technologie
T-Mobile se skamarádil s Netflixem. Ale nejde o to, na co myslíte…
Tržní podíly výrobců grafik v Q3 2017: Nvidia vylétla nahoru, získává tržní podíl
Vyšel Vivaldi 1.13. Vylepšuje stahování a práci desítkami listů
Transcend RDC2: multifunkční čtečka karet pro smartphony (vyzkoušeno)
Messenger už nebude tak brutálně masakrovat fotky. Novým limitem je 4k
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít