Menu Zavřít

Módní řetězec plánuje franšízy

21. 2. 2005
Autor: Euro.cz

Španělský obchodní řetězec 13 Búho ST plánuje expanzi do České republiky a na Slovenko. Pomocí franšízinku chce vybudovat síť prodejen nabízejících značky alternativní módy pro mladou generaci Gizbo, Spoon, Biohazard, Sun-Tzu či Dasouza.

„Česko a Slovensko jsou pro nás v rámci střední a východní Evropy strategické trhy, na které chceme proniknout a vytvořit si zde stabilní pozici. Kontaktujeme proto velká obchodní centra i malé podnikatele, kteří již provozují pobočky franšízinku pro jiné módní značky,“ řekla Andrea Perdochová ze společnosti 13 Búho ST. Dodala, že řetězec se zajímá především o česká a slovenská města s více než 80 tisíci obyvateli. S poukazem na probíhající jednání však zatím nezveřejnila, kolik prodejen by chtěla firma v Česku a na Slovensku otevřít.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).