Výběr zpráv Protextu ČTK

Protext ČTK

Apartmán v Krkonoších: chalupa 21. století bez starostí a s výnosem

Pokud si pořídíte vlastní horský apartmán, můžete trávit zimní a letní dovolenou…

Zajímavosti o golfu, které jste nevěděli

Golf je vyhledávaným sportem, který se těší čím dál větší oblibě. Má dlouholetou tradici…

AAA Auto: Zdaleka nejen obchodník s ojetými vozy

Síť autocenter AAA Auto působí v České republice už bezmála třicet let. Aktivity firmy…

 Jak budeme platit? Internet a online platby mění zavedené pořádky v platebním byznysu. Zisky si mezi sebou podělí noví fintechoví hráči, karetní společnosti i tradiční bankovní domy
Jak budeme platit? Internet a online platby mění zavedené pořádky v platebním byznysu. Zisky si mezi sebou podělí noví fintechoví hráči, karetní společnosti i tradiční bankovní domy
Autor: Hynek Glos

Konference bankovnictví: Naučme se mobilizovat kapitál

13. listopadu, 13:20  -  Jiří Zatloukal
 Jak budeme platit? Internet a online platby mění zavedené pořádky v platebním byznysu. Zisky si mezi sebou podělí noví fintechoví hráči, karetní společnosti i tradiční bankovní domy
Jak budeme platit? Internet a online platby mění zavedené pořádky v platebním byznysu. Zisky si mezi sebou podělí noví fintechoví hráči, karetní společnosti i tradiční bankovní domy
Autor: Hynek Glos
13. listopadu, 13:20

Na druhé letošní konferenci o bankovnictví, kterou týdeník Euro uspořádal v pražském hotelu Carlo IV, vystoupili přední finančníci, zástupci byznysu i vysocí státní úředníci. Ve třech panelech se diskutovalo o budoucnosti placení, o národním rozvojovém fondu, který má pomoci kapitál nasměrovat do infrastrukturních projektů se sociálním přesahem, a o politice České národní banky a prostředí úrokových sazeb v Evropě.

Východní revoluce

Ztratí tradiční banky vstupem technologických obrů jako Google či Apple do finančního světa část svého byznysu? V jedné z nejohroženějších oblastí, jíž je platební byznys, zřejmě nastane spíše symbióza, v níž se budou dělit zisky mezi nové fintechové hráče, karetní společnosti i tradiční bankovní domy. „Banky budou dál hrát zásadní roli při uvádění našich produktů na trh,“ uvedl head of consumer marketing CEE v Googlu Petr Šmíd. Google podle něho v dohledné době nenahradí klasickou banku, která poskytuje úvěry a přijímá vklad; ani nemá takové ambice.