Méně koncesionářů i reklamy

29. dubna 2011, 14:38 - ČTK
29. dubna 2011, 14:38

Český rozhlas

Český rozhlas sice loni hospodařil se ziskem před zdaněním 125 milionů korun, zároveň se ale potýkal se dvěma negativními trendy. Koncem minulého roku mu začali ubývat koncesionáři. Měsíčně se jich odhlásilo v průměru 1500. Celkem má ČRo kolem tří milionů koncesionářů z domácností. Rozhlas také loni prodal méně reklamy, než původně počítal. Konkrétní výši reklamních příjmů však neupřesnil.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Přímá volba prezidenta ČR
Z e-shopu přivezli rozbité zboží?
4 nejznámější kryptoměnové burzy současnosti
Když končí platnost řidičského průkazu...
Black friday je tu! Nakupte snadno, rychle a bez nervů
Auta
Seat dále navýší výkon Leonu Cupra. Příští rok dorazí…
Muzeum Citroën prodává část své sbírky. Jsou to samá krásná a zajímavá auta
Honda chystá na rok 2022 elektromobil, který se nabije za 15 minut
Kdo se stane evropským autem roku? SUV mají největší šanci, protože jich je většina
Kvíz: Poznáte auto jen podle předního světla?
Technologie
Další šikovná externí grafika s malými rozměry. Uvnitř je přitom desktopová GTX 1060
První týden s Android Pay: 90 % plateb mobilem provedli muži
EA byla příliš nenasytná. Některé země mikrotransakce ve hrách označují za formu gamblingu
Velký přehled slev na Černý pátek 2017 (průběžně aktualizováno)
Už i zdroje se vyrábí speciálně pro těžbu kryptoměn. FSP uvádí 2000W model pro 16 grafik
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít