Menu Zavřít

Mediální trh: Nepoučitelný bulvár

5. 5. 2003
Autor: Euro.cz

Zaujalo násNa světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh "přečtený". Nelze mu upřít odvahu.

Zaujalo nás

Na světlo mediálního světa se v České republice dere nový deník. Jmenovat se bude Impuls a jeho náplní má být bulvár. Vydavatelem je majitel distribuční firmy Mediaprint Ivan Kaufmann, tedy člověk, který by měl mít mediální trh „přečtený“. Nelze mu upřít odvahu. Přijít po neúspěchu Supru s dalším bulvárem je čin dosti sebevražedný. Konkurovat mu nebude pouze Blesk, ale i řada deníků se solidním jménem, které se k bulváru již delší dobu přiklánějí. Doporučovali bychom proto jiný projekt: Vydávat slušné, konzervativní noviny, které by vyplnily skutečnou mezeru na našem mediálním trhu.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).