Menu Zavřít

McDonalďs, Hrad i vnitro

28. 7. 2003
Autor: Euro.cz

Ryze česká firma vytvořila nový, moderní design stránek prezidenta republikyČeská společnost expandující skoro do celého světa. Nedávno ještě nedostižný sen podnikatelů.Předseda představenstva Kamil Kožíšek, který stojí v čele společnosti s více než čtyřiceti zaměstnanci, si ze všech dosavadních ocenění a úspěchů nejvíc považuje vítězství ve výběrovém řízení na portál prezidenta ČR Václava Klause.

Ryze česká firma vytvořila nový, moderní design stránek prezidenta republiky

Česká společnost expandující skoro do celého světa. Nedávno ještě nedostižný sen podnikatelů.

Předseda představenstva Kamil Kožíšek, který stojí v čele společnosti s více než čtyřiceti zaměstnanci, si ze všech dosavadních ocenění a úspěchů nejvíc považuje vítězství ve výběrovém řízení na portál prezidenta ČR Václava Klause. Hradní web dostal tak po třinácti letech nový moderní design - www.hrad.cz. Navíc oproti původní webové prezentaci byly do nové varianty přidány sekce pro mladé, ve které je dětem srozumitelným jazykem představena role prezidenta ve státě, sekce o České republice, která stručně charakterizuje zemi, a sekce o státních symbolech. Do projektu renovace stránek byl zaimplementován i publikační systém.

Nejen Hrad

Pro středoevropskou internetovou kampaň si FG Forrest vybrala i vídeňská centrála McDonalďs pro střední Evropu. Kampaň bude probíhat od srpna do září 2003 v šestnácti zemích střední a východní Evropy. Jedná se o komplexní řešení včetně návrhu kreativního konceptu. Hlavní výhodou FG Forrest byla více než tříletá kvalitní spolupráce s českým zastoupením McDonalďs, která přinášela průběžné měřitelné výsledky a úspěchy. Primárním cílem celé kampaně je podpořit prodej, sekundárně pak profilovat značku McDonalďs v rámci konkurenčního trhu a podpořit její image. Hlavní částí kampaně je produktová microsite s internetovou hrou, která bude mít přímou návaznost na prodejní aktivity restaurací. Komunikace hry bude v rámci internetu podpořena bannerovou kampaní.

Pro státní a veřejnou správu

Odbor bezpečnostní politiky Ministerstva vnitra České republiky má novou multimediální prezentaci na exkluzivním médiu ImageCard. Obsahuje informace o činnosti odboru, oblastech působnosti, kompetencích a organizačním členění. Malé CD ve tvaru vizitky odbor využívá především pro svoji vnější prezentaci u zahraničních partnerů, delegátů a představitelů ministerstev a orgánů státní správy ČR. Komplexní provedení prezentace bylo rovněž svěřeno společnosti FG Forrest, která ve výběrovém řízení obstála díky zdařilému kreativnímu konceptu, rychlosti vypracování a svým dlouholetým zkušenostem s tvorbou multimediálních aplikací. ImageCard je perspektivním médiem v oblasti marketingových komunikací. Představuje obdobu CD-ROM. Svým tvarem a velikostí odpovídá standardní obchodní vizitce, kapacita tohoto média však dosahuje až 24 MB. ImageCard může být navíc provázána pomocí aktivních odkazů s internetem. S předáním vizitky ImageCard tak příjemce získává kvalitní dokument obsahující katalogy, studie, výroční zprávy, reference, veškeré obrazové i zvukové informace o prezentované osobě nebo subjektu a současně přístup k souvisejícím informacím na internetu.

Klientela

Mezi nejvýznačnější klienty společnosti mimo již zmiňované patří bezesporu Komerční banka, General Electric ČR a SR, Živnostenská banka, Interbanka, Libresse ČR a SR, Západočeská energetika, Sazka, IPB Reál, Kooperativa, Post Produkce Praha, Stavební spořitelna ČS, Komerční pojišťovna a celá řada dalších. FG Forrest je zakládajícím členem Asociace BIZ (www.asociace.biz) poskytovatelů internetových řešení. Členství v této prestižní asociaci zaručuje zadavatelům internetových projektů jistotu kvality, stability a profesionality při výběru vhodného dodavatele.

Konkurence v Evropské unii nebude tvrdší

Na otázku, jak je připravena agentura na vstup České republiky do Evropské unie v květnu příštího roku a zda-li se neobává agresivní konkurence nebo odlivu vlastních zaměstnanců do evropského prostoru, odpovídá Kamil Kožíšek s úsměvem: „Konkurence se v žádném případě neobávám, protože tady už prakticky je. celá řada zahraničních firem a nadnárodních společností se pokouší již delší dobu působit na českém trhu. Většina jich však ve velmi tvrdé české konkurenci neuspěla, a to převážně z důvodů cenových a flexibilních. Zdejší české firmy jsou schopny práci zvládnout s větším osobním nasazením, než firmy zahraniční, a v kratším časovém úseku. Osobně se domnívám, že v Česku je také větší počet kvalitních programátorů, kreativních specialistů, zvláště grafiků. Existují samozřejmě výjimky, jako například Skandinávie, ale ve střední Evropě je na tom Česko rozhodně lépe než například Německo a Rakousko. Na odliv našich zaměstnanců také nevěřím. Samozřejmě záleží na loajalitě. Jisté pokusy už tady také byly. Vezměme si například Německo a jejich snahu s vydáváním tzv. zelených karet. Jak celá akce skončila? Došli nakonec k názoru, že je lepší si práci objednat například v České republice, než někoho fyzicky přetáhnout k nim. My se také dnes zúčastňujeme mezinárodních tendrů a po přidělení středoevropské kampaně McDonalďs právě nám na tom nejsme mezinárodně tak špatně.“

Průběžný výzkum

Společnost eMerite, a. s., (www.emerite.cz) jako dceřiná společnost FG Forrest (51 procento) provádí prostřednictvím on-line marketingového nástroje průběžný výzkum chování návštěvníků internetových stránek klientů. Sleduje desítky parametrů, počínaje prostou návštěvností a jejich délkou, přes preference a trendy chování návštěvníků. Služby eMerite nejsou pouhým měřením, ale zahrnují i činnost analytickou a poradenskou. Od července 2002, kdy eMerite zahájila svůj bezplatný provoz, se uživateli eMerite stalo více než 2350 webserverů. Měření nástrojem eMerite je založeno na sběru informací o chování internetových prohlížečů prostřednictvím HTML-kódu vkládaného na stránky sledovaných webserverů. K bezplatné verzi Neplatíte nyní přibývají tři placené služby s podstatně vyšší užitnou hodnotou. Za paušální poplatek v nich uživatelé získávají profesionální nástroj provozovaný na vyspělých technologiích. „cílem eMerite je měřit úspěšnost monitorovaných webů. A ta není dána prostým součtem návštěvníků www prezentací, ale analýzou řady dalších parametrů dění na webu a následným porovnáním vložených finančních prostředků s přínosem webu pro zadavatele,“ uvedl jednatel společnosti eMerite Martin Petrášek a pokračoval: „Kapitálový vstup prestižní internetové agentury FG Forrest je garancí kvality, spuštění nových služeb zase dodržení slibu, že budeme nabízet víc než jen obyčejné počítadlo návštěvnosti.“ Druhá dceřiná společnost eMarket, a. s., pracuje jako typická komunikační agentura v oblasti marketingových komunikací. Klientům poskytuje především služby analytické, kreativní, koncepční a definuje optimální komunikační strategii. Další částí portfolia služeb společnosti jsou aktivity v dynamickém odvětví ČRM a věrnostních programů.

BRAND24

l do světa

Mezi nejprestižnější zahraniční klienty patří německá filmová společnost Vantage Film, která dodává své produkty jak do celého světa, tak i mimo jiné filmovým tvůrcům z Hollywoodu. Po Rakousku a Německu své aktivity společnost směřuje i na Slovensko, kde připravuje otevření pobočky. Pro McDonalďs Slovakia, slovenské divize SČA Hygieně Products a finanční GE Capital SK zpracovává již nyní internetové projekty. Snahou FG Forrest je, aby byla více vnímána jak v ČR, tak i v zahraničí jako společnost nabízející služby převážně v oblasti vytváření robustních e-business systémů. Zpracování kvalitní grafiky by mělo být naprostou samozřejmostí.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).