Marketing přilákal sto padesát hostů

12. května 2008, 00:00 - Renata Lichtenegerová
12. května 2008, 00:00

Konzultační centrum Dobrý web uspořádalo další ze série svých odborných konferencí, tentokrát na téma „Internetový marketing – motor úspěšného e-businessu“.

V pražském hotelu Clarion se sešlo na sto padesát účastníků z řad zájemců o problematiku internetového marketingu. Přednášky se týkaly především PPC reklamy, e-mail marketingu a zážitkových webů. Na programu byla témata jako nejčastější mýty o fulltextovém vyhledávání Seznamu, způsoby vyhodnocování brandové reklamy nebo podstata webové grafiky.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Segwit2x se nekoná. Bitcoin se zatím štěpit nebude.
Auta
Další věc, která zamotá pražským taxikářům hlavu: Uber…
Škoda spustí výrobu elektromobilů v roce 2020, plug-in hybridů o rok dřív
Tajemný prototyp z českých silnic přišel o maskování. Jedná se o nové Lynk&Co 02
Elektrický tahač Tesla Semi má po premiéře. Někteří ho ale za žádný zázrak nepovažují
První upoutávky na Mercedes-Benz CLS ukazují předek a digitální interiér
Technologie
6 tipů na profesionální programy. Fotoeditory, e-maily či myšlenkové mapy [Vánoce 2017]
Google vytvoří lepší Street View. Budovy už nebudou roztrhané
Dostupnost šestijader Coffee Lake se asi zlepší v půli prosince, Intel spustí další linku
Operátoři slibují „datování bez počítání“. Je to prachsprostá lež [komentář]
Tip: Firefox vám poradí, čím nahradit nefungující doplňky. Jak na to?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít