Manažeři věří v tradiční reklamu

06. srpna 2007, 00:00 - admin
06. srpna 2007, 00:00

Šéfové marketingových oddělení velkých českých firem, co se týče reklamy, stále nejvíce věří tradičním médiím tisku a televizi, z nových pak internetu. Zároveň ale hledají cestu, jak využít nové nastupující formáty reklamy. Z nestandardních druhů reklamy již nyní nejvíce manažerů využívá umisťování výrobků do filmů či pořadů, takzvaný product placement.

Do budoucna největší počet oslovených manažerů plánuje využít takzvaný virální marketing, který spoléhá na samovolné šíření informací o výrobku mezi lidmi. Vyplývá to z průzkumu agentury Mather, která oslovila přes 300 ředitelů marketingových oddělení českých firem. Nejvíce užívaným reklamním nosičem je podle průzkumu placená inzerce v denním tisku a časopisech (21 procent).

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Byty za méně než 4násobek ročních příjmů? Ve 3 z 14 krajů ano
Vyplatí se fixovat si letos cenu elektřiny?
Co je dobré vědět o otcovské dovolené po porodu v roce 2018?
Jak se daní příjmy z pronájmu bytu?
Týdeník Euro z vydavatelství Mladá fronta vydává speciál Top advokátní kanceláře 2017
Auta
Aston Martin V8 Vantage změnil tvář i motor. Je přeplňovaný…
Nejvlasatější auto světa na sobě vozí 100 kg lidských vlasů za dva miliony korun
Ekologův koutek: Volvo PV544 dostalo motor z tanku. A vypadá brutálně
BMW dá dvě turba na základní dieselový čtyřválec 18d a 20d. Pomůže to spotřebě
Další věc, která zamotá pražským taxikářům hlavu: Uber vypustí do ulic 24 tisíc aut bez řidiče
Technologie
Je plnohodnotný Skype příliš pomalý a přebujelý? Zkuste Skype Lite pro Android
Nejnovější produkt Elona Muska je… powerbanka Tesla
Microsoft experimentuje s vyhledáváním ve Windows. Co možná nabídne Redstone 4?
Opera Dev umožňuje zpřehlednit nabídku se seznamy otevřených a zavřených stránek
„Dobře vaří, ale jsou drazí.“ Mapy.cz přidávají hodnocení firem
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít