Majitelům firemních vozů nabízíme výhody

16. října 2006, 00:00 - TOMÁŠ JOHÁNEK
16. října 2006, 00:00

V žargonu pojišťoven označuje slovo flotila nikoliv skupinu lodí, ale větší množství motorových vozidel. Také majitelům flotil nebo jednotlivých firemních vozidel nabízí Česká pojišťovna kompletní ochranu pro jejich vozový park - povinné ručení a havarijní pojištění spolu s rozsáhlými asistenčními i dalšími souvisejícími službami.

K čemu je dobré povinné ručení?

Česká pojišťovna nabízí i podnikatelům povinné ručení ve dvou základních variantách: Bonus Exclusive a Standard. V letošním roce došlo k navýšení limitů pojistného plnění u povinného ručení České pojišťovny Standard z 18 na 20 milionů Kč u škod na majetku a z 35 na 40 milionů u škod na zdraví. U Bonusu Exclusive pak oba limity zůstávají stejné - 100 milionů Kč - u obou typů škod, což je nejvyšší nabízená pojistná ochrana na našem trhu. Součástí povinného ručení ČP jsou rozšířené a vylepšené asistenční služby a motoristé si mohou pojistit vozidlo rovněž na kratší dobu, případně si k povinnému ručení výhodně připojistit také čelní sklo.

Havarijní pojištění není zbytečný luxus

V rámci havarijního pojištění České pojišťovny si mohou majitelé firem vybrat pro své vozy buď variantu All Risk, která obsahuje všechna pojistná nebezpečí, tedy havárie, živelní událost, odcizení, neoprávněné užívání a vandalismus, nebo si sjednat jednu z variant „Havárie a živel“ nebo „Odcizení a živel“. Slevy na pojistném lze získat kromě bonusu za bezeškodní průběh také za instalaci zabezpečovacích zařízení nebo výši spoluúčasti. Pro komplexní ochranu rizik spojených s provozem automobilu lze doporučit sdružené pojištění vozidla Pohoda, tedy povinné ručení a havarijní pojištění v jedné smlouvě a ještě k tomu s 5% slevou na havarijní pojištění.

K vyřízení pojistné události stačí telefon

U České pojišťovny se můžete spolehnout na nejrychlejší vyřízení pojistné události - škodu na firemním i soukromém vozidle lze nahlásit po telefonu na číslo 841 114 114 Klientského servisu ČP, který nabízí rychlejší a průhlednější vyřizování pojistných událostí. Tento systém velmi významně urychluje celý proces likvidace, snižuje riziko pojistného podvodu i chyby lidského faktoru. Devadesát procent registrací pojistných událostí se dnes již odehrává pouze prostřednictvím telefonu a celá likvidace, která končí převodem peněz na účet poškozeného klienta, netrvá obvykle déle než pět dní od dodání posledního dokladu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Máté nízké příjmy? Do penze odejděte už v prosinci
Jak prověřit (nejen investiční) firmu, která se vám nezdá
Dlužíte na zdravotním pojištění? Co dělat? Ošetří vás lékař?
Jak se nenechat nachytat na internetu
Chcete hlasovat v českých volbách ze zahraničí? Tak si pospěšte!
Auta
Končí norská elektrická pohádka? Na těžké Tesly se má…
Sportovní Mazda s motorem Wankel? Problémem není technologie, ale byznys
Polestar dnes představí své první auto. Bude to čtyřválcové plug-in hybridní kupé
Komentář: Řídím rád, ale příchodu autonomního řízení se nemohu dočkat
Audi A7 Sportback nové generace se představí ve čtvrtek. Designem nepřekvapí
Technologie
Levnější smartphony budou zase o kus lepší. Díky Snapdragonu 636
Špičková výbava za hubičku. Archos Diamond Omega je nejlevnější mobil se Snapdragonem 835
Intel chystá kvantové počítače. S centrem QuTech vyrobili 17 qubitů na jednom čipu
Huawei Mate 10: první dojmy z nové řady inteligentních phabletů (video)
Nahotinky jako vědecký projekt. PornHub na třídění videí využije umělou inteligenci
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít